akcja-powrot?

ostatnie deszczowe dni pomogły mi się spiąć i rozpakować porządnie moje craftowe przydasie, porozkładać skarby po szufladach i pudełkach! O yeah!! no i na tym jeszcze nie koniec, w nowym domu znalazłam sobie mini dziuplę, która zamierza pomieścić moje biurko i półki i ma stać się taką dziuplo-studiem, nie moge sie doczekac, ale na razie i tak jest super- wszystko na swoim miejscu, gotowe do robienia nowego bałaganu.

Tęskniłam za tym, bardzo, bardzo, BARDZO!

Rainy and gloomy days motivated me to unpack properly all my craft stuff, I put them nicely in boxes and drawers ha! It’s not the end as in our new home I’m going to organize for myself mini studio, I already have a desk, so now we need to go to Ikea to get some nice shelves and put everything together, I can’t wait but anyway I’m happy now to have all my stuff tidy and ready to play with! I missed it so, so, so much!

Leave a Reply

