urodzinowy LO {LO from my birthday}

klik

Wow, mam za soba szalone kilka dni, mnostwo czasu spedzilam ”w terenie” oprowadzajac naszego znajomego po magicznych stambulskich zakamarkach, a w niedziele swietowalismy moje 24 urodziny. Myslalam, ze sie nie wyrobie ze zrobieniem lo na mapkowe wyzwanie ILS, ale jakos sie udalo. Ciesze sie,  bo ja tak naprawde nie jestem z tych co robia scrapy, do tej pory powstaly moze 2, a ten sprawil mi wielka frajde! Skorzystalam tez z urodzinowych prezentow od rodzicow (alfabety!) i wlasnej roboty szydelkowej girlandy :)

Wow, we’ve had recently a bit of crazy time, lots of sightseeing with our friend and then on Sunday we celebrated my 24th birtthday. I was afraid I wouldn’t have enough time to prepare a scrap for ILS challenge, but fortunately I managed!  It’s funny, I don’t usually make LOs, I don’t feel them, but making this one was really a great fun and pleasure for me! Apart of ILS papers I also used alphabets which were birthday presents from my parents and garland which I crocheted by myself :)

4 thoughts on “urodzinowy LO {LO from my birthday}

  1. Kasia

    fantastyczna praca :) powinnaś częściej robić scrapy! grilanda jest wspaniała ♥
    bardzo lubię ten papier i myślałam, że tylko ja zachomikowałam go na czarną godzinę ;)

    Reply

Leave a Reply

