Newquay-albumik z wakacji w raju :) {Newquay-mini album from holiday in paradise:)}

No to jak zapowiadalam wczoraj, udalo mi sie odkurzyc troche zdjec z naszego zeszlorocznego wypadu we dwoje na mini wakacje. Spedzilismy kilka pieknych dni w Kornwalii na poludniowym-wschodzie Anglii w malowniczym miasteczku Newquay. Miejsce podbilo nas swoim ”luzem”, kolorami, vw camper czyli popularnym ogorkiem na kazdym kroku, o cudnych widokach na niekonczacy sie ocean nie wspominajac. Tam kupilismy swoje wlasne deski i ”pianki” do bodyboardingu, ktore czekaja teraz na wyprawe nad Morze Czarne. A apropo bodyboardingu polecam goraco! Niby wysilek niewielki, ale jednak po dniu w wodzie czuc miesnie. Swietna zabawa. Sprawdzian cierpliwosci podczas oczekiwania na dobra fale. Ale jak juz uda sie na nia wskoczyc, to to uczucie plyniecia ”na wodzie”, tempo i dynamika sa nie do opisania :) Milo bylo odkurzyc wspomnienia.

Zapraszam na album (bedzie troche zdjec;):

Like I mentioned yesterday, I managed to finally use some of our photographs from last year’s trip to Cornwall in south-western part of England. We visited lovely cute town called Newquay. It was adorable place, full of colours, full of vw campers, with an amazing view over the Atlantic Ocean  and great chill-out atmosphere. We bought there our own bodyboards and wetsuits which are now waiting for a trip to Black Sea area. And talking about bodyboarding- I reccomend it to everyone! It’s so much fun. Such a good exercise. Patience training when you wait for a good wave. And this thrilling feeling when you finally catch one, and you let water to carry you to the shore. It’s a nice filling to bring some of those memories back.

7 thoughts on “Newquay-albumik z wakacji w raju :) {Newquay-mini album from holiday in paradise:)}

  1. Agi

    Wspaniały! Te kolorki uwielbiam! Kasiu pytanko techniczne mam…skąd bierzesz te małe białe wzmacniające kółka z dziurką w środku?;) Tzn robisz je sama czy kupujesz gdzieś?? Jeśli tak to gdzie, bo ja szukałam ich i nie mogę się dopatrzyć ich nigdzie a nie mam okrągłego dziurkacza….

    Reply
    1. worqshop Post author

      hm kupilam je jeszcze w Anglii,w zwyklym sklepie papierniczym, w dziale z droobiazgami do biura. Sprawdze zaraz jak to sie dokladnie nazywalo i wysle Ci zdjecia pudeleczka na maila, ok?

      Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s