mini albumik zareczynowy {engagement mini album}

Albumik pewnie powstawalby wiecznosc, gdyby nie to wyzwanie na blogu scrapki.pl i cudny papier, ktory przyszedl w paczce wspomnianej w poprzednim poscie. Zakochana jestem w tej pepitce jak nic!

Zdjecia w albumiku, zrobione przez moja przyjaciolke Ike (:*) pochodza z malej, spontanicznej imprezy na ktorej wyladowalismy kilka godzin po zareczynach. Przerobilam je na czarno-biale, a potem dalej bawiac sie w programie graficznym dodalam takie mini polaroidowe ramki. Poza tym baza z torebek sniadaniowych, pepitkowy papier, scinki kolekcji love&merry, tasma maskujaca, serwetki i karteczki do journalingu, ktore zostaly mi po albumie grudniowym i juz. A efekt? Ja jestem z niego bardzo zadowolona!

I finally (yep,almost 6months after!) made a tiny album with photos taken few hours after we got engaged. We were so happy! My friends were with us on that special evening and we ended up in a tiny , spontaneous party where my friend Ika took those photos. I made them b&w in ps and added some cute polaroid-like frames. Than it was easy- goregeous paper, some other scraps, some journaling spots and masking tape, and here we are! I have some more lovely photos from that night so they also will be coming soon! 

16 thoughts on “mini albumik zareczynowy {engagement mini album}

  1. KOLOROWYptak

    OMG! zatkało mnie! fantastyczny album! pepitka jedno, ale nie mogę oderwać oczu od fotek z polaroida… marzy mi się takie maleństwo! przepiękna oprawa dla zdjęć :) cieszę się, że skusiłaś się na nasze wyzwanie i w tak niebanalny sposób oprawiłaś wspomnienia :) pozdrawiam cieplutko!

    Reply
    1. worqshop Post author

      dziekuje! :) a te fotki to podrabiany polaroid, tez chcialabym taki z prawdziwego zdarzenia, ale na razie kieszen pusta :)

      Reply
  2. Nordstjerna

    Fantastyczny i spontaniczny! Bardzo, bardzo mi się podoba – przypomina mi własne zapiski “na gorąco” z pewnego bardzo dawnego wyjazdu, z czasów kiedy nawet nie wiedziałam, że kiedyś będzie istniało coś takiego jak scrapbooking :)

    Reply
  3. Agi

    o mamciulu boski jest!! Ja tą pepitkę też uwielbiam i świetnie się prezentuje z czerwienią love&merry:) Pomysł z podrabianym polaroidem świetny, chyba Ci kiedyś ten pomysł podkradnę;) Wspaniała pamiątka:) Ps. kółka wzmacniające znalazłam na allegro:D Dziękuję:*

    Reply
  4. worqshop Post author

    @scrap-olki zadowolony, tylko musi swoja czesc jeszcze wypisac tam w srodku :)
    @Nordstjerna tez pamietam takie czasy, ze sie robilo ”cos” w prezencie, czy dla siebie, a potem przyszla nazwa, potem zalew papierow, przydasi, a kiedys zwykle drobiazgi wystarczaly ;) rozpusta!
    @Matilde, Kasia, Gosienkah, dziekuje :*
    @Agi o super, ze koleczka sie znalazly, ciesze sie, ze moglam pomoc! no pepitka rzadzi, chyba moj ulubiony papier z nowosci ILS :)
    @ankan, carrantuohill dziekuje slicznie dziewczyny :*

    Reply
  5. Liette

    i adore your mini album…it is simple and how lovely…this is a good idea to take photos during the evening and use it at the same moment…good good…I keep your idea for a futur crop with my friends…thanks for your comment on my blog…I will come back for sure!!!xxx

    Reply

Leave a Reply

