Pomaranczowy {Orange for The Summer of Color}

Wydawalo mi sie, nie ja bylam pewna, ze to wakacyjne wyzwanie The Summer of Colour bedzie trwalo 10 tygodni (czyli zrobilam sobie 10 stron w albumie), wiec mocno sie zdziwilam widzac, ze zeszlotygodniowy pomaranczowy byl ostatnim kolorem O_0… ehhheehhe czytanie ze zrozumieniem sie klania. Pomyslalam sobie, ze w takim razie dosztukuje 2-3 strony, zeby ostatnie kartki nie swiecily bialoscia. A tutaj moja pomaranczowa strona:

Poza tym zanioslam do fotografa do wywolania zdjecia, troche z Dianki, no i te z minionego weekendu rzecz jasna. Szlam cala w skowronkach, zeby je odebrac, na miejscu otworzylam koperte i cisnely mi sie na usta wszystkie zapamietane przeklenstwa i bluzgi, bo zdjecia wyszly okropnie. Poczlapalam do domu, otworzylam folder na komputerze i…. okazalo sie, ze to moja wina. W pospiechu dzis rano zapisalam sobie te zdjecia jako malenkie pliki wiec nic dziwnego, ze wyszla jedna wielka pikseloza. Nie znosze szykowac zdjec do wywolania, nie znosze ich rowniutko ukladac, nie znosze pamietac o tych wszystkich detalach typu rozdzielczosc i nie znosze jak mimo ze spedzilam na tym tyle czasu rypnelam sie po drodze i musze zaczynac ogarnianie od nowa….

Leave a Reply

