festiwalowy LO {festival LO}

Pogoda sie u nas chwilowo skiepscila, z dnia na dzien zrobilo sie o 13 stopni chlodniej, pada deszcz (ba nawet grzmialo i blyskalo, zaluje,ze nie bylo mnie wtedy w okolicach morza badz Bosforu, ale domowe pielesze wygraly!) i jest szaro, wietrznie. Nie narzekam :) Taka mila odmiana, okazja, zeby zaszyc sie bezkarnie w domu z kubkiem herbaty, poczytac gazety, posluchac radia, zdrzemnac sie w ciagu dnia, normalnie same przyjemnosci! Zrobilam szybkiego scrapa wg wytycznych mapkowych z ILS, ze zdjeciami z rock’n coke …

..a potem szybko czmychnelam do lozka z nowa, bardzo wciagajaca lektura! Dzieki jednej z moich cudnych kolezanek stambulskich nadrabiam zaleglosci czytelnicze i az sie dziwie, ze w ciagu ostatnich 3 lat przeczytalam moze ze 3-4 ksiazki (!!!!!!!), a przeciez kocham czytac. Jak wyznaczalam swoje urodzinowe cele, obiecalam sobie, ze przeczytam 12 ksiazek w tym roku. Chyba malo ambitnie, bo po niecalych 2 miesiacach jestem w trakcie… 7ej!

6 thoughts on “festiwalowy LO {festival LO}

  1. carrantuohill

    książki to jednak są książki ;-), postanowiłam od tego roku sobie zapisywać co przeczytałam ;-) teraz wiem jakie książki mogę polecić ;-)

    Reply
  2. Kasia

    świetny scrap Kasiu!

    doilies dotarły – bardzo dziękuję! są na prawdę przepiękne!!! a nie zdążyłam napisać, bo list przyszedł na dzień przed moim wyjazdem, a tutaj w Rosji nie mam stałego dostępu do internetu…

    Reply

Leave a Reply

