Istanbul must dos – zapisnik :)

Na poczatku byl pomysl- cos dla wszystkich odwiedzajacych nas gosci, co bedzie mila pamiatka. Pozniej dlugo nic, az zaczeli pojawiac sie goscie. Opowiadalismy im o miescie, planowalismy gdzie musza isc, co obejrzec, czego koniecznie sprobowac i robily sie z tego nieprzyzwoicie dlugie listy notowane na serwetce nad szklanka tureckiej herbaty. W koncu zebralam sie w sobie, pozbieralam i poukladalam wspomniane listy, spedzilam kilka dni nad photoshopem i nadalam im spojny ksztalt. Tak powstal moj autorski ”Istanbul must dos”, kieszonkowy notesik, w ktorym strony z pomyslami na spedzenie wolnego czasu w tym magicznym miescie przeplataja sie z pustymi kartkami na notatki, zdjecia, bilety i inne pamiatki. Malenki journalowy uklon w strone osob, ktore twierdza, ze nie potrafia, taki szablon do wypelnienia wspomnieniami :)

Ukladanie, dobieranie, przycinanie, bindowanie:

… i gotowe :) Zapisnik jest prosty, oszczedny i wskazowki w srodku sa mocno subiektywne, nakreslone z mysla o tym co my z Fabem kochamy w Stambule i co nas zachwyca :) Mam w glowie juz kolejne pomysly jak ten notes rozwinac i wzbogacic, chwilowo jednak bede go tlumaczyc na nasz jezyk ojczysty i obserwowac jak spisuje sie juz od jutra w rekach moich krolikow doswiadczalnych :)

Jesli ktos z Was wybiera sie do Stambulu i bylby zainteresowany tym naszym subiektywnym mini przewodnikiem, dajcie znac :)

6 thoughts on “Istanbul must dos – zapisnik :)

  1. asica.p

    świetnie:)oj tez bym z checia zobaczyla tak piekne miejsce:)będę gosciem na Twym blogu:*

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s