czytanie z fusow (LO)

Czytal Wam ktos kiedys z fusow? Mama Faba podobno robi to dobrze i podobno to sie sprawdza ;) Miejmy nadzieje, bo widziala duzo roznych fajnych rzeczy;) Oczywiscie patrzymy na to nieco z przymruzeniem oka i wolimy ksztaltowac przyszlosc tym co sami robimy i o czym decydujemy teraz, ale fajnie jest uslyszec, ze kawa na dnie kubka uklada sie po naszej mysli :)

Zrobilam tego scrapa i mialam zamiar wrzucic go nieco pozniej, ale przegladajac blogi (jestem mocno nie na bierzaco!) spojrzalam piaskownicowe wyzwanie kolorton#6 i kolorki idealnie podpasowaly, wiec zrobilam szybko zdjecia i jedziemy :)

2 thoughts on “czytanie z fusow (LO)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s