jesienny mini albumik

W zeszłym roku zapisałam się na Photo Journals e-course z Red Velvet. Pamiętam, że wtedy tak na szybko przejrzałam zawartość, kilka pomysłów mi się bardzo spodobało, a potem o reszcie zapomniałam. Później była przeprowadzka, dużo spraw na głowie i pewnie nadal nie pamiętałabym o tym kursie, gdyby nie porządki w starych mailach. Odkopałam hasełko i przejrzałam całość jeszcze raz. A potem zrobiłam album. Uprzedzałam, że dla osób o mocnych nerwach. I nie wiem czy jest mój, nie jestem pewna czy mi się podoba tak do końca. Ale jest. Na pewno nieco inny niż do tej pory :) Będzie kilka zdjęć:

Last year I bought photo journal e-course from Red Velvet. I quickly looked through the course, I liked some of the ideas very much and than I forgot about the rest. Later we were moving, I had many things to deal with and probably this course would be still  forgotten if I hadn’t decided to decluter my mail. I found login information and checked the whole course one more time. And later I made this album. Probably it’s for strong people ;) I don’t know (I don’t feel?) if it’s really ”mine”, also not sure if I really, really like it. But it’s here and it’s ok. There will be few photos:

mam pomysł na jeszcze jeden jesienny albumik, bardziej mój i bardziej ogarnięty ”w całość” więc może w najbliższym czasie dam radę do niego usiąść i poskładać w całość, a potem już pewnie będzie najwyższa pora aby odpłynąć w stronę bardziej świątecznych prac :)

I have an idea for another autumn mini book which would be more ”mine” and more organized, so hopefully I’ll make it happen soon. And than there’ll be time to start thinking about more christmasy stuff!

5 thoughts on “jesienny mini albumik

  1. Agi

    Kaśku ja Twoje albumy kocham absolutnie! Boooski! Te zdjęcia, ta forma i zajebista okładka! Zgapię okładkę kiedyś:P Zgłosiłaś na konkurs Skrapujących Polek??? Jak nie to zgłaszaj szybciutko!!!!

    Reply

Leave a Reply

