bye bye 2011!

Rok 2011 z mojej perspektywy? Chyba najbardziej zakręcony i inny niż wszystkie wcześniejsze :) Czas nigdy nie zwolnił, ciągle coś się działo, czasem było lepiej, czasem bardziej pod górkę, nigdy nudno. Nigdy wcześniej nie robiłam tylu różnych rzeczy na raz, nie uczyłam się tak szybko i nie skakałam przez tak wysokie przeszkody. Z drugiej strony nigdy wcześniej nie stresowałam się tak bardzo. Nigdy wcześniej nie czułam w nikim tyle wsparcia ile dostaję teraz od moich najbliższych. Nigdy wcześniej nie odważyłam się przeciąć pewnych sznurków, które uwierały. To był naprawdę dobry rok, pełen wyzwań, trudny, ale dobry :)

How was my 2011? Definitely challenging, fast and so different than any other year I’ve lived so far :) Never ever before I had to learn so fast, do so many things at once and take so difficult challenges. On the other hand I’ve never been so stressed before. I’ve never before experienced as much support as I’m receiving now from my Fab and family. I have never before been brave enough to cut some strings, finish some bad relationships. It was really good year. Not easy, not smooth, but good. 

2 thoughts on “bye bye 2011!

  1. Agi

    Fantastyczne podsumowanie:) Gratuluję wspaniałego roku, następny będzie na pewno jeszcze wspanialszy:)

    Reply

Leave a Reply

