Rok w instagramach {a year in instagram}

Obiecałam, że napiszę trochę więcej o swoich noworocznych postanowieniach. Zaczynając po kolei- bardzo chciałam znaleźć sposób, żeby udokumentować rok 2012 po prostu dla nas. Wiadomo, robię scrapy, mini albumy,ale one najczęściej opowiadają jedną konkretną historię, a tym razem chodziło mi po głowie coś, co pokazałoby czas jako właśnie ciąg połączonych wydarzeń. Coś takiego jak Project Life, albo ten cudowny album Elise Blaha. Z drugiej strony wiedziałam, że jeśli mam wytrzymać rok w tym postanowieniu, to cały projekt musi być prosty, taki, który będzie w głównej mierze powstawał sam, podążając za rytmem codziennych wydarzeń. Wydaje mi się, że dałam radę coś takiego wypracować :)

Odkąd wymieniliśmy nasze telefony na iPhone, oboje z Fabem mamy obsesję na punckie istagramowania. Uwielbiam jak te małe zdjęcia, poddane działaniu prostych filtrów trafnie oddają urok chwili. Uzbrojona w notes, zaczęłam planować bardzo prosty album, który w całości będzie oparty na instagramowych fotkach.

Stworzyłam kilka prostych szablonów w photoshopie, w które bez większego trudu będę wklejać zdjęcia z danego miesiąca, a następnie drukować je w formacie 15×21 cm. Po docięciu w kwadrat zostaje mi mały margines, akurat na drukowanie dodatkowych mini zdjęć do scrapów czy innych projektów.

Każdy miesiąc będzie opierał się na prostym szablonie zawierającym 9 fotografii, ale żeby trochę to urozmaicić będę przeplatać zdjęcia z tekstem (może z odpowiedziami na te pytania), może z jakimiś małymi pamiątkami typu bilety, ulotki itp :) No to tyle z projektowania i planowania,  pod koniec miesiąca pokażę okładkę i pierwsze styczniowe strony :)

graphics from puglypixel

5 thoughts on “Rok w instagramach {a year in instagram}

    1. worqshop Post author

      prawda, w prostocie siła, uwielbiam czytać jej posty, uwielbiam oglądać zdjęcia, po prostu uwielbiam :)

      Reply

Leave a Reply

