art journal II

Drugi temat rzucony przez dziewczyny z ekipy art journalowej na scrapujacych polkach brzmi ON. No to jak ON, to ON, w ostatnich dniach mocno monotematyczna jestem :) Zamalowalam strone ze starej ksiazki* biala farba akrylowa, pozniej probowalam chlapac czarna farba, haha swietnie sie bawilam, rozdmuchiwalam kleksy slomka, ”malowalam” ekierka i pryskalam pedzlem, tak, ze pozniej biurko wygladalo jak dalmatyczyk;) Dodalam przeszycia, akurat mojej maszynie cos odbilo i jak sobie szylam to powyciagala tak fajnie nitki, ale dobrze, podoba mi sie ;)

The second art journal topic on Scrapujace Polki website sounds ON (which in Polish means HE, but ok,fair enough, when I first looked at it I understood English meaning of ON, my brain gets confused A LOT:) . I had lots of fun playing with paint on the page from old book, I splashed with black paint, blew it and enjoyed so much :) I wanted to add some texture so I took my sawing machine and for some reason it didn’t work quite right, so the stitch is a bit tangled but I like it even more like that :)

*ksiazka o ktorej mowa pochodzi z malenkiego sklepu doslownie na przeciwko naszego mieszkania. Sprzedaja tam stare magazyny, ksiazki, atlasy, wiec czasem lubie tam zajrzec i kupic jakis magazyn z ktorego ucze sie ”zyciowych” slowek, stamtad tez pochodzi atlas, ktory pocielam do tej ramki no i wlasnie ta ksiazka, ktora maltretuje ile wlezie.. ma cudny papier, a fakt, ze rozumiem co ktores slowo jakos przelamuje opory do mazania po niej- w zyciu nie pomalowalabym chyba ksiazki po polsku, czy po ang, tak jakos dziwnie jak rozumiem dokladnie co jest pod spodem napisane, tez tak macie??

5 thoughts on “art journal II

  1. noomiy

    świetny bałagan!!! :)
    Ps. że to niby ja ciągle coś nowego!? :o
    Ja to ciągle scrapy i kartki, za to ty!!! mmmm! :)
    Różności same…

    Reply
  2. rachel

    Lubię do Ciebie zaglądać, bo inspirujesz na maksa!! tyle kreatywnych rzeczy robisz, tyle projektów na początku roku, super :)

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s