Słowotok, aż słów brak – art journal

W tym tygodniu temat wyzwania art-journal na stronie Scrapujace Polki meczyl mnie okropnie i wydawalo mi sie, ze go nie ugryze. Tchnelo mnie dopiero dzisiaj z samego rana, a wszystko przez magazyn, ktory wczoraj wieczorem przywlaszczylam sobie w Vida Pera ;) Jeszcze w Polsce, pozniej w Anglii uwielbialam takie magazyny ”lajfstajlowe”, fajnie zlozone i wydrukowane, rozkladane w roznych miejscach w miescie. Zawsze znajdowalam w nich cos interesujacego. Okazalo sie, ze w Stambule tez istnieja, ale mimo tego, ze po turecku jako tako sie dogadam, no to wlasnie.. zrozumienie tekstu z takiego magazynu to troche wyzsza szkola ;) Tak samo jak nadazenie za trajkoczacymi jak katarynki znajomymi i proby dogadania sie w klubie przy glosnej muzyce. Dlatego, chwilowo u mnie słowotok, az słów brak :) Dobra rada jesli wpadniecie na genialny pomysl nauki kolejnego jezyka (zwlaszcza tak ”innego” jak turecki)-słówka, słówka, słówka , bez ich znajomości jest ciężko na co dzień ;)

This week’s topic on Scrapujace Polki art journal challenge was LOGORRHEA (at least google translate says so :). And I honestly had no idea how to do it, I was about to give up but inspiration came this morning :) Last night I picked a lifestyle magazine in Vida Pera. In Poland, later in the UK I used to love these kind of magazines, I could always find something interesting and inspiring in them. I was happy to find one in Istanbul, but… my Turkish is (let’s say..) good enough to communicate, but definitely reading a magazine like this was a challenge. Challenging is also understanding our friends with their mega fast speaking, or talking in the noisy club.. so for now in here my logorrhea (…) is asleep, I miss words :) Good advice- if you are about to start studying new language and want to communicate in it, study vocabulary, vocabulary and more vocabulary… 

3 thoughts on “Słowotok, aż słów brak – art journal

  1. Jaszmurka

    Dzięki wielkie za podejście do tematu! Wpis wyszedł ekstra :)
    Ja Cię w ogóle podziwiam, że Ci ten (no…dość nietypowy ;P ) język do głowy wchodzi! :)

    Reply
  2. ogryzek

    to fakt ze słówka są podstawą. Ja sama w zeszłym roku porwałam się na czeski, który stał się moją miłością dzięki słówkom, bo gramatyka jest gorsza od polskiej, odmiana rzeczowników przez osoby i przypadki okazała się ponad moje siły ;P

    Reply

Leave a Reply

