kilka stron ze szkicownika {few pages from my sketchbook}

Dziś będzie bez zbędnych słów, za to bardziej wizualnie (nazbierało mi się w tym tygodniu nieco zaległości, więc wolę wykorzystać najbliższe kilka w miarę wolnych godzin na kreatywne szaleństwa przy biurku zamiast siedzieć przyssana do mojego wreszcie-odzyskanego komputera:), w myśl zasady ”rysować każdy może” chciałam Wam pokazać kilka stron z mojego szkicownika. Nie są to dzieła sztuki, ale w jakiś sposób łapią i uwieczniają chwilę:)

Hey! Today I won’t be talking much (I have so much to catch up this week, I really feel like unplugging from my computer and moving towards craft room will be a GREAT choice for next few hours), but I want to show you some recent pages from my sketchbook :) After all everyone can draw! There’re not any piece of art, but I like them for catching the moment :)

1. Mój kochany kubas (z którego wzór możecie oglądać na tym scrapie) i obecnie najulubieńsza kawa 3minutowa:)
1. My favourite mug (actually you can see the pattern from it on this lo) and the best instant coffee ever:)

2. Drugi w kolejce jest zeszyt do tureckiego :) Co ja mówię- biblia do tureckiego :) zginęłabym już bez niego!
2. Second is my notebook which I use to study Turkish;) notebook, oh no it’s actually my bible! I’d feel completly lost without it..

3. I babeczka :)
3. And a cupcake:)

♥♥♥♥♥♥ Milutkiego Dnia!♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥ have a good day!♥♥♥♥♥♥

3 thoughts on “kilka stron ze szkicownika {few pages from my sketchbook}

Leave a Reply

