art journal Scrapujących Polek, tydzień 4 {art journal week 4}

Hej! Jak Wam mija weekend? U nas spadł śnieg (ale tym razem spadł i został) więc siedzimy w ciepłym domku i nadrabiamy zaległości z minionego tygodnia (udało nam się wczoraj obejrzeć 2 filmy, ja podgoniłam z craftowaniem/planowaniem, a Fab ponaprawiał irytujące drobiazgi dookoła domu;) Zrobiłam między innymi art journalowy wpis na bieżące wyzwanie na scrapujących polkach (przepraszam za byle jakie zdjęcie, ciężko u nas z dobrym światłem, uroki mieszkania na zacienionym parterze). Temat nawiązywał do tego co mamy po swoich dziadkach/babciach :) Trochę pomyślałam, a odpowiedź wcale nie była trudna :) Bo z kim przeglądałam w dzieciństwie BURDY, szyłam ubranka dla lalek i wycinałam papierowe serwetki? Kto mi czytał wiersze i bajki Mickiewicza? No proste przecież… :)

Hey! How is your weekend? We had snowy end of the week, so instead of wandering around we’re enjoying quiet time at home :) We are catching up with last week’s stuff and relaxing a lot (we managed to watch 2 really good films last night, I did lots of planning/crafting and Fab took care of little things around home-no more almost broken cupboard in the kitchen, yay!). I managed to make an art journal page for current challenge on scrapujace polki. The topic was about our grandparents and what we can find in ourselves which came from them. For me this answer was easy. I believe I got from my grandma this creative part of me. As a child I loved reading her stash of BURDA, we were making clothes for dolls together and cutting paper doilies. She was the one who read me Mickiewicz’s stories and other poems. Easy answer.. 

Leave a Reply

