liftonoszkowy lift nr 6

Nadrabiam liftonoszkowe lifty (a w ogóle, w  tym tygodniu zaczynamy z dziewczynami drugą kolejkę, hurra, hurra:D). Tym razem wybierałam ja i rzuciłam na nasze stoły tę pracę Vee  (kółeczek mi się zachciało dla odmiany).  Wykorzystałam zdjęcie autorstwa F. z naszej zimowej wyprawy do Polski i cudne, delikatne, marzycielskie papiery (a właściwie jeden, o ten) z makowego pola wymieszany ze ścinkami z ILS. Haha taka nostalgiczna praca wyszła, normalnie warszawskie bujanie w obłokach :) Bardzo długo Warszawa wydawała mi się szara i nijaka, tak jakby stanęła w miejscu, ale po ostatnim wyjeździe do domu, jakoś mi się odwidziało, Warszawa da się lubić i tęsknię, oj tęsknię..

This week I’m catching up with liftonoszki challenges (we are starting second round this week, yuppiey!). This time I picked this layout by Vee to worki with (oh, I love the circles..). I made a page about my lovely Warsaw, I used photo which F. took in December and amazing, dreamy, light papers (or actually just 1 paper) from makowe pole mixed with some scraps from ILS. Haha this page turned out pretty nostalgic, Warsaw daydreaming I could say… For a long time I was thinking that Warsaw became gloomy and grey, that nothing happens in there, but after last trip home oh boy.. I fell in love with my city again… and I miss it a bit.. 

2 thoughts on “liftonoszkowy lift nr 6

  1. magdam

    bardzo fajny scrap:) bardzo!
    czemu nie uzupełniacie liftonoszkowego bloga? :( smutno bez wyzwań!
    pozdrawiam:)

    Reply

Leave a Reply

