tydzień w zdjęciach cz4 {a week in photos part4}

Z małym poślizgiem pokazuję kilka zeszłotygodniowych fot :) Jak już mówiłam, był to zakręcony czas, ale dzięki możliwości przesłania paczuchy do Polski wpadłam do mojego włóczkowego sklepu na zakupy dla mamy,  poza tym podziwiałam piękne wschody słońca (czasem warto obudzić się o 6;), a pod koniec tygodnia spadł u nas ŚNIEG :) Z tej okazji zaczęłam nowe ”coś” na drutach i nauczyłam się dziergać paski;)

A little late, but still I want to show you some photos from last week:) As I said it was crazy time, but I get some time for little yarn shopping for my Mum, also we had amazing winter sunrises and at the end of the week Istanbul got covered with decent layer of snow :) During the weekend I started knitting something for Fab and I learned how to knit stripes :) 

Na blogu The Scrap Cake to już ostatni dzwonek, żeby wygrać kolekcję ich nowych papierów! A ja wracam po poudniu z liftonoszkowym liftem :)

On The Scrap Cake blog it’s a last minute to win their new collections! And I will be back this afternoon with liftonoszki with scraplift:)

2 thoughts on “tydzień w zdjęciach cz4 {a week in photos part4}

Leave a Reply

