Środowe inspiracje- tulipany {Inspiration Wednesday- tulips}

Hej! Jak upływa Wam to popołudnie równiutko w środku tygodnia? Ja nadrobiłam troszkę zaległości, zaplanowałam sobie najbliższe dni i znalazłam chwilę na małego lenia z kawą i świetną książką! Pogoda u nas nie zachęca do wystawiania nosa za drzwi, więc zaraz rozłożę swoje przydasie i zajmę ręce czymś przyjemnym w pokoju, który wypełnia słodki zapach tulipanów :) od tych tulipanów, wziął się pomysł na dzisiejsze inspiracje, na początku miało być o czymś zupełnie z innej beczki, a będzie kwiatowo! Wszystkim nam przyda się taka odrobinka koloru i zapowiedź nadchodzących cieplejszych dni! a tulipany są moimi ukochanymi kwiatami i za kilka tygodni w Stambule rozpocznie się kolejny festiwal im poświęcony:):) (PS. mój walentynkowy bukiet♥)

wszystkie zdjęcia pochodzą z weheartit.com

Hey! How is your Wednesday going? I managed to catch up a bit and still had some time to work and ”lazy coffee & reading time” which feels so good! Now I’m off to do some crafty stuff (as the weather in here is yucky again!) but before that I want to show you some of lovely, flowery inspirations for today! First I had different idea, but as Fab gave me these lovely tulips last night (look up!) and now our home smells like spring, I decided to share some of it with you:) Enjoy!

all photographs come from weheartit.com

♥♥♥

4 thoughts on “Środowe inspiracje- tulipany {Inspiration Wednesday- tulips}

  1. Duża Mała Mi

    W tulipanach tyle jest wdzięku i wiosny, że najchętniej obstawiłabym się nimi cała. Najbardziej ukochałam oczywiście białe, ale są to jedne z nielicznych kwiatów, które zachwycają mnie w każdej barwie i kroju. I oszałamiająco pachną. Po przeczytaniu tego wpisu, jeszcze bardziej chce mi się wiosny.

    Reply
  2. Asia-majstruje

    Też bardzo lubię tulipany, nawet stoją niedaleko mnie w wazonie :)
    Dziękuję za wizytę i zapraszam na filcowe cukierasy, może coś wpadnie Ci w oko :)

    Reply

Leave a Reply

