scraplift z zachodem słońca {scraplift of a sunset}

Kochani, jak upływa Wam weekend? ja dzisiaj odpoczywałam, twórczo wyżywając się na papierze :) W ruch poszły farby i efektem tej zabawy jest powyższy scrap (lift tej pracy w ramach liftonoszek). Świetnie bawiłam się tak chlapiąc i ciapając na sklejonych ze sobą kawałkach starej koperty, poza tym poeksperymentowałam trochę ze stemplami-bilecikami, które mam od początku swojej scrapowej ”kariery”, wykorzystując je w zupełnie nowy sposób i otrzymując całkiem fajne napisy! Sam scrap jest pamiątką z cudnego dnia spędzonego w Hastings kilka lat temu :) Szaleliśmy wtedy z aparatami i biegaliśmu cały dzień na zewnątrz, a na koniec przegapiliśmy pociąg do domu i czekaliśmy w środku nocy na stacji na kolejny co później ostro odchorowałam, ale wspomnienia zostały cudne :)

Hey! How has your weekend been so far? I had lots of rest and really good creative afternoon! I took some paints and an old envelope and made this page (scraplift of Moriony’s layout for liftonoszki:) You don’t really need lots of professional things to make scrapbooking (I believe!). I also played with my old stamp set (the little tickets) and turned them into sentiment stamps, which was quite fun :) The page tells the story about the day we spent in Hastings few years ago. It was very cold, but man, so beautiful! We went crazy with our cameras, spent whole day outside and missed the train home in the evening, so we had to wait for next one in the cold train station and I remember I got really abd cold after this adventure, but it was totally worth it!

♥♥♥

PS. Nie wiem czy tylko ja mam ten problem, czy coś w ogóle jest nie tak w sieci, ale strasznie ciężko mi komentować wpisy na blogach na bloggerze, Do tej pory wyrzucało mnie za każdym razem, gdy chciałam użyć wordpressowego open id, zaczęłam więc korzystać z opcji url/http, ale od wczoraj w ogóle nie mogę wybrać nic z menu.. mam nadzieję, że szybko wróci wszystko do normy i uda mi się pisać u Was :(

11 thoughts on “scraplift z zachodem słońca {scraplift of a sunset}

  1. Antilight

    Piękna praca :) farbowe chlapania po prostu majstersztyk, jak dla mnie to nie “kariera” a Kariera scrapowa.

    A co do bloggera on ma duzo róznych problemów, niestety :/

    Reply
    1. worqshop Post author

      dzięki kochana :) no właśnie, na przykład u Ciebie chciałam napisać i w ogóle nie mogę zostawić komentarza, a widzę, że np noomiy przede mną dała radę więc to chyba problem na linii blogger->wordpress albo znów coś Turcy wymyślilil i blokują bloggera jak rok temu:( wysłałam im maila i czekam na odpowiedź…

      Reply
  2. EvaMae

    I love this, I’m inspired to watercolor tomorrow now! Thanks :-) If you would like to share your awesome projects and ideas with similarly themed blogs add your name to the link up tab on my blog!

    Reply
    1. worqshop Post author

      thanks Eva, I’ll have a look! also good luck with watercolors, I started recently and it’s so much fun:)

      Reply
  3. ogryzek

    Boski! Uwielbiam takie połączenie kolorów. I zdjęcia… przepiękny zachód słońca, szkoda że u nas takich nie ma :(

    A co do blogerra to ja też mam problemy, pewnie dlatego nie raz dublują Ci się moje komentarze ;P

    Reply
  4. ogryzek

    …. i właśnie przed chwila dodałam komenta, którego albo ja nie widzę, albo nie ma go w ogóle :/ niedobry blogger ://

    Reply
  5. Enthia

    Scrap jest cudowny. A jeśli chodzi o bloggera, to może wystarczy jeśli zmienisz przeglądarkę na Chrome? w moim wypadku to podziałało. ;)

    Reply

Leave a Reply

