Bliskość-art journal {closeness- art journal} +wyniki candy

W tym tygodniu art journalowym tematem na scrapujących polkach była BLISKOŚĆ. Nie wiem co Wy o tym myślicie, ale mnie ostatnie kilka lat nauczyły trochę, że fizyczna odległość nie ma tu wielkiego znaczenia, tak naprawdę mimo odległości z wieloma osobami jestem bliżej niż wtedy, gdy mogłam mieć ich na wyciągnięcie ręki. I o tym jest ten wpis :)

PS. Uwielbiam pracować nad tym journalem. To siódmy wpis, i to, że robię je po polsku, to, że każdy jest inny, to, że nie ma ograniczeń co do formy, to, że nie ma sztywnych reguł-wyjdzie/nie wyjdzie, to, że wiem, że codziennie w poniedziałek znajdę kolejny temat, który nie tylko będzie pretekstem do twórczej zabawy, ale też da mi nieco do myślenia- uwielbiam!

this week’s art journal topic is CLOSENESS. I believe so strongly that you don’t need to be really close (in physical meaning) to someone to have a feeling of this closeness. Last few years only proved it to me, I feel attached so strongly to people who are thousands kilometres from me, I feel emotionaly extremely CLOSE with them…

PS. I love playing in this journal. It’s been mine 7th entry, and I love it more and more, I love that there aren’t any strict rules, I love that I can experiment here and that every Monday I can expect another prompt.. this journal has been a wondeful adventure!

♥♥♥♥♥♥♥♥

Dziewczyny kochane, jako, że tylko 3 osoby wrzuciły komentarze pod Walentynkowym Candy, chciałabym przygotować małą niespodziankę dla każdej z Was :) Czarna Biedronko, Justt i Ogryzek, proszę, odezwijcie się na maila to obgadamy szczegóły:)

4 thoughts on “Bliskość-art journal {closeness- art journal} +wyniki candy

  1. Justt

    świetny wpis! Podziwiam Cię w ogóle za odwagę i odnalezienie się w ‘nowym’ świecie ;)
    Oo i jak miło! :D

    Reply
  2. Antilight

    Piękna strona! Masz absolutną rację, że odległość często zbliża. Dzieli mnie ocean z rodzicami, a dawno tak dobrze mi się z nimi nie rozmawiało, jak gdy byłam w Polsce :)

    Reply
  3. ogryzek

    ooo jak miło :)))

    ja z artami mam taki problem że cały tydzień nie mam kompletnie pomysłu, po czym w niedziele (albo jeszcze lepiej w nocy z soboty na niedziele) mam ich całą masę i nie mogę się zdecydować :/

    Reply

Leave a Reply

