Glee ♥

Kochani, odbiło mi do końca i nie mogę się oprzeć temu, aby się z Wami powodem tego szaleństwa podzielić (chociaż dla części osób to pewnie będzie jakaś głupota, trudno!). W zeszły weekend byłam zakopana po uszy w pracy nad walentynkami, która momentami wiała nudą (tak, wtedy jak musiałam rozrysować, wyciąć i skleić kilkanaście pudełek i pokrywek do nich…) i z odsieczą przyszedł mi mój uzależniony od seriali chłopak, pytając czemu czegoś w międzyczasie nie obejrzę i proponując.. tak właśnie GLEE! Nie byłam do końca przekonana, ale obejrzałam jeden, drugi, trzeci odcinek i mnie wzięło równo :D Normalnie mam MUSICAL w zabawnym i lekkim serialu (większość z Was nie wie, ale przed wyjazdem za granicę pracowałam w musicalowym teatrze i była to moja największa miłość, pasja hobby) i coś do oglądania w czasie scrapowania/szydełkowania/gotowania/pieczenia… jestem w niebie i od tygodnia zamiast chodzić lewituję :) To tyle :) Jeśli też macie miękkie serce do musicali koniecznie wypożyczcie DVD z Glee :) Jeśli nie, zajrzyjcie wieczorem po wpis art journalowy :P

 Hey! I’m here to annnounce to you that since last weekend I’ve been totally GLEE-obsessed! I was working on the Valentine’s Day orders and it was a bit boring (especially at the point when I had to make many boxes,lots of measuring, cutting, folding and sticking), fab came around and offered to watch a musical-tv show! How could I say no? You don’t know but before I left to England I’d been working in musical theater and since then I really have warm feelings for this kind of art, for some time of my life musical was the biggest hobby, dream and joy for me, if the week past without watching a show I was really, really miserable :) So, GLEE! You totally have to check it, it so happy, cheerful, full of music and fun, it’s definitely worth trying!

PS. If you find it cheesy, silly or whatever, please just skip! And come back in the evening for art journal entry!

3 thoughts on “Glee ♥

  1. Tores-

    Zazdroszczę ludziom, którzy mogą jednocześnie craftować i oglądać cokolwiek, ja tak nie jestem w stanie, nie umiem patrzeć w dwie strony jednocześnie!

    Reply
  2. worqshop Post author

    mnie to też z jednej strony spowalnia trochę, z drugiej jakoś daje kopa do działania (do końca odcinka mam skończyć to i to:P)

    Reply
  3. Antilight

    Haha :) też tak mam, że kraftuje i nadrabiam seriale :) może spróbuje zacząć glee, lekkie i przyjemne, a jak się sraci trochę wątku to chyba nie przeszkadza :)

    Reply

Leave a Reply

