kolejny lift, na tapecie Istambuł {one more scraplift, this time Istanbul}

Mam dzisiaj do pokazania szczególnego scrapa (lifta tej pracy):) Nie jest może wybitny warsztatowo, nie znajdziecie na nim mnóstwa detali na, których można zaczepić oko, nie jest wyjątkowy, a mimo to dla mnie jest ważny. Zrobiłam go głównie pod wpływem  króciutkiego filmu (na górze), który Fab opublikował na początku tygodnia, stamtąd pochodzi też cały tekst :) Zdjęcia podkradłam z Fabowego instagramu. I całość przypomina mi o tym jak bardzo musimy doceniać to, co mamy dookoła:) Ja do kompletu doliczam mojego F., który całym sobą inspiruje i popycha do działania, zamyka mi buzię, gdy zaczynam marudzić i pracując po kilkanaście (tak,kilkaNAŚCIE..) godzin dziennie zawsze znajduje chwilę, aby przemycić do naszych dni coś kreatywnego-zdjęcie, rysunek, drobiazg.. ale to drobiazgi składają się na większe sprawy :) Udanego piątku moi drodzy, weekend za moment!

Today I want to share a page with you (scraplift of this work) which is very, very special to me. Maybe it doesn’t have many details, layers or special embelishments, it’s not extraordinary, but yet it’s very important to me. I made it because I got so inspired after watching the video which Fab published earlier this week (see it at the top of this post or here), all the journaling comes from there and I used some of photos from his instagram. This layout really reminds me how much we should appreciate what we have, that we shouldn’t be taking things for granted. I’m so grateful for Fab, who always inspires, motivates me to do things and is such an optymist. I admire his attitude so much, can you imagine that working for many hours a day he still manages to create something daily, one day it’s a photo, the other sketch, little things, but those are the things which build our life:) Have lovely Friday all of you, remember, we just need to look! 

 

6 thoughts on “kolejny lift, na tapecie Istambuł {one more scraplift, this time Istanbul}

Leave a Reply

