a u nas znowu zima! {we have winter again!}

Mam dziś do pokazania kolejną stronę, przygotowaną wg tej mapki o której dowiedziałam się z posta Jasz. Kolorystycznie podobna jest do poprzedniej (tak jakoś minął mi weekend, że nawet nie wyciągnęłam kolorowych papierów z pudła, ale przy następnej pracy to już się zmieni:), a tematycznie idealna na dzisiaj, ponieważ… znowu pada u nas śnieg! Mam nadzieję, że to ostatnie podrygi zimy i moje zaklinanie wiosny przyniesie porządany efekt i od marca zrobi się ciepło i przyjemnie…

Today I want to show you another page, which this time I prepared using this sketch which I’ve found out about through Jaszmurka’s post. The colors are similar with my last page (yes, last weekend I didn’t even take colourful papers from my box, but it’s going to change!), and topic is perfect for today- we have snow in Istanbul again.. I really hope it’ll stop soon and we will hit March with nice, spring weather, I need it so much!

I moje wczorajsze, rocznicowe ciasto-miniaturka od Faba :) ♥ To było czekoladowe ciasto z bitą śmietaną i pistacjami i smakowało cudnie!

And my last night’s mini anniversary cake from Fab :) ♥ It was chocolate and cream cake with pistachios, and it tasted amazing!

Leave a Reply

