art journal BRAK {art journal LACK}

Hej, jak Wam mija weekend? Robicie coś pożytecznego czy odpoczywacie i łapiecie energię na nadchodzący tydzień? U nas pierwsze miesza się z drugim :) Na fali produktywności w okolicach mojego biurka powstało kilka prac, które zamierzam pokazywać Wam w najbliższych dniach :) Najpierw art journal, w tym tygodniu zainspirowany wyzwaniem na scrapki.pl .. zastanawiałam się chwilę czego mi BRAK i oczywiście mogłaby powstać długa lista, ale większość z tych rzeczy da się zastąpić innymi. I tak myślałam, aż teatr wpadł mi do głowy. BRAK mi teatru. Takiego, który w Warszawie miałam na co dzień z całym dobrobytem inwentarza- począwszy od wycieczek za kulisy i opowiadania o nich dzieciakom skończywszy na oglądaniu przedstawień kilka razy w tygodniu;)

Hey, how has your weekend been so far? Have you been up to something useful or you rather have rest and relax before another week? We mix both things with fab :) I felt quite productive so I managed to make some new things which I’m going to show you this week! Let’s start with art journal! This week’s topic was LACK and I spent some time trying to figure out this topic. The challenge on scrapki.pl was helpful! Pages from magazines inspired me to think about LACK of the theatre in my life. Few years ago it was a huge part of me, I was working in 2 very different theatres and I loved it so much on every step- from my backstage tours with kids to watching shows few times a week…

9 thoughts on “art journal BRAK {art journal LACK}

Leave a Reply

