Środowe Inspiracje- KOBIECOŚĆ {Inspiration Wednesday- FEMININE}

Tak się zastanawiam na dzień przed Dniem Kobiet czym dzisiaj właściwie jest kobiecość? Jak się przejawia? Dla mnie to zawsze była jakaś nie do końca uchwytna miękkość i lekkość, z drugiej strony siła i pewność siebie.A jak wielkie znaczenie ma w tym wszystkim wygląd? Wierzycie w to, że za pomocą ubrania można wpłynąć na to jak się zachowujemy i jak jesteśmy odbierane? Ostatnio mnóstwo frajdy sprawiło mi przeglądanie pinterest w poszukiwaniu pomysłów na lekki i kobiecy wiosenny ”look” :) Chciałabym się nimi z Wami podzielić, tak w przededniu Dnia Kobiet :)

Jak kobieco to w sukience (w każdym razie wg mnie!)

z odpowiednimi butami ♥

dodatkami

i fryzurą oraz makijażem ;)

I’ve been thinking lately a bit about being FEMININE. What does it actually mean to you?? I believe for me it’s a mixture of light&softness combined with some kind of strength and confidence. Do you believe that you can enchance how you fell with clothes? Let’s say you wear high heels and more feminine clothes, and you feel this way? It works magic for me. I’ve spent some time recently looking for feminine inspirations for spring look, and I’d love to share them with you today. What do you think?

images source: PINTEREST 

8 thoughts on “Środowe Inspiracje- KOBIECOŚĆ {Inspiration Wednesday- FEMININE}

  1. cal

    piękne te sukienki.. bardzo za takimi tęsknie – ale trochę te w mojej szafie poczekają (jestem w 24 tygodniu ciąży). Nie mogę doczekać się spacerów :) !

    Reply
  2. Lejdi

    fantastyczne są te inspiracje. mam tylko ten problem, że w niczym nie wyglądam lekko. i koturny nie dla mnie. buuuuuu

    Reply
      1. Lejdi

        no ja ogólnie kocham sukienki. i koturny też. ale jestem za wysoka do wysokich butów. a w żadnej zwiewnej sukience nie wyglądam jak te eteryczne panie na fotach :)

  3. noomiy

    ahahhaha! my to jednak chyba podobnie nadajemy, bo u mnie też inspiracje kobiecością jutro :p pokrywają się niektóre :p

    Reply

Leave a Reply

