tydzień w zdjęciach 10 {a week in photos 10}

Kochani witajcie w poniedziałkowy poranek! :) Mam nadzieję, że zaczynacie ten tydzień z dużą dawką pozytywnej energii :) U mnie lista rzeczy do zrobienia jest długa, ale też motywacja spora! Zanim wezmę się do pracy chciałam podzielić się z Wami kilkoma chwilami z zeszłego tygodnia :) Przede wszystkim odkurzyłam swoje buty do biegania! Mam zamiar napisać o tym nieco więcej w tym tygodniu, więc na razie tylko powiem, że truchcik wzdłuż morza był suuupppeeerrr! Pojeździłam trochę po mieście, załatwiałam nieco spraw, znalazłam nowy sklep biurowo-plastyczny a weekend- jak to weekend :) Śniadanie do łóżka (polecam ten przepis na zapiekane jajka– wystarczy trochę przygotować dzień wcześniej, a rano tylko wbić jajka, wstawić do piekarnika i po 20 minutach pyszne śniadanie z serii robi-się-samo gotowe!), szydełkowanie, zabawy z Demirem, oglądanie filmów i słodkie lenistwooooo :)

Hey! Hello on Monday morning! I hope you start this week with a portion of a good energy! I have really lots of to do this week, but also lots of motivation! But before I get on with stuff let me show you some moments from last week! First of all, I undusted my running shoes! I’m going to write a bit more about it soon, but for now, believe me, a little jogging along the sea was amazinnnnggg! Last week I also spent some time in the.. underground (which I love!), dealing with some new issues around the city. I found a really big art-office shop next to Fab’s work place which is great :> And weekend… eh you know :) Breakfast in bed, watching films, crochet, playing with Demir.. lovely, lazy weekend!

4 thoughts on “tydzień w zdjęciach 10 {a week in photos 10}

Leave a Reply

