świeżo i kolorowo na scrapie {lo with color combo}

Dziewczyny (i chłopaki ;) dziś piątek, a to oznacza, że truchtamy wszyscy na bloga ScrapMap po świeże i cieplutkie mapkowe wyzwanie! Tym razem prezentujemy Wam mapkę scrapową autorstwa Vivy! Koniecznie sprawdźcie jak nasz DT poradził sobie z wyzwaniem i przyłączcie się do zabawy, pamiętajcie, że każda zgłoszona praca przybliża Was do możliwości zasilenia DT ScrapMap :)

Hey ladies (and gentelmen!) today is Friday and yes it means we’re all running to ScrapMap blog for brand new sketch challenge! This time we’re proudly presenting you a sketch for layout made by Viva! You must go and check it out, also please, have a look at creations made by other DT members :) 

I jeszcze kilka słów o samym scrapie :) Macie czasem tak, że spodoba Wam się jakiś papier, a potem czujecie, że przerasta on Wasze możliwości i w efekcie leży na półce i tylko od czasu do czasu go sobie podziwiacie? Ja tak mam niestety. Nie wiedziałam od dobrych kilku lat jak ugryźć kolorowe,  pomalowane kolekcje ILS i tak przyleciały ze mną z Polski do Anglii, potem z Anglii do Turcji i wreszcie jeden z tych papierów doczekał się swojej chwili:) Zdjęcie korali w sklepie z biżuterią zrobiłam specjalnie pod TEN papier i wreszcie mogłam się nim pobawić!

And a little bit more about this layout :) Very often I like a paper very much but I don’t feel like I know how to use it. It was like this with this lovely painted paper as well. I was overwhelmed by it and it took me few years to stop looking at it and actually start using it :) I took a photo of beads especially to match and play with this specific paper :) And I loved it:)

9 thoughts on “świeżo i kolorowo na scrapie {lo with color combo}

  1. Lejdi

    hehe, mam sporo papierów, z którymi nie wiem co robić. mogłabym pociąć na mniejsze kawałki, ale mi szkoda. i też czasami zdarza się, że nagle mnie olśni :)
    a scrap wyszedł fenomenalnie, zdjęcie faktycznie idealne.

    Reply
    1. worqshop Post author

      dzięki! Ja właśnie też czasem myślę, że szkoda ciąć (zwłaszcza, że u nas tak naprawdę papierów nie ma, a sprowadzane z Polski kosztują 2-3 razy więcej bo trzeba doliczyć przesyłkę…) i oszczędzam :P

      Reply
  2. annamariawolniak

    pięknie sobie poradziłaś z tym papierem – scrap uroczy;
    A wiesz ze to był pierwszy papier który namalowałam dla ILS? :) straaaasznie to dawno temu było :)

    Reply
    1. worqshop Post author

      dziękuję :)
      nie wiedziałam, że pierwszy, ale na pewno z dawnych czasów :) Mimo to zachwycają nadal tak samo ;) wiesz, że kilka Twoich papierów z Beyond Imagination wisiało u nas na ścianie, zanim wywołaliśmy zdjęcie do dużej ramy z Ikei?:)

      Reply

Leave a Reply

