Scrap Map, kartka1

na ScrapMap kartkujemy po raz drugi :) Jeśli macie ochotę zmierzyć się z wdzięczną mapką przygotowaną dla Was przez Noomiy odsyłam na bloga :) Pamiętajcie, że cały czas możecie też wziąć udział w wyzwaniu z mapką scrapową!

Moja kartka jest jedną z tych uniwersalnych, które mogą leżeć w domu i czekać na ”czarną godzinę” gdy w ostatniej chwili potrzebujemy kartki, aby uczcić jakąś okazję ;) Gorąco zachęcam do wykonania takich kartek awaryjnych, czasem naprawdę ratują życie :)

6 thoughts on “Scrap Map, kartka1

  1. antilight

    bardzo fajna :)) taka wiosenna. Podoba mi się pomysł z awaryjną kartką, ja zawsze sklecam cos na ostatnią chwilę i nei zawsze jestem zadowolona z efektu, a jak to dobrze było by mieć jakieś awaryjne wyjście :)

    Reply
    1. worqshop Post author

      no właśnie, właśnie :) ja tak sobie uknułam, że wyzwania są fajną okazją aby się zmobilizować i sobie wypełnić pudełko kartkami awaryjnymi :)

      Reply

Leave a Reply

