recyklingowy koszyk na drobiazgi {recycling basket for random stuff}

wiosna zawsze wpędza mnie w nastrój do porządkowania, organizowania, układania i przekładania i mimo że prawdziwe wiosenne porządki dopiero przed nami (mamy je zresztą wpisane w kalendarz na tę sobotę ehhhhehh) to staram się na bieżąco ogarniać drobiazgi, żeby nie spadło nam wszystko na raz na głowę:] w ramach organizowania i dekorowania przejrzałam swoją kolekcję kordonków i postanowiłam wyciągnąć na wierzch te w nieco bardziej wiosennych, cukierkowych kolorach, ale nie miałam za bardzo pomysłu w czym je ułożyć. Z pomocą przyszło wyzwanie recyklingowe na art-piaskownicy, które przypomniało mi o zapasach włóczki z t-shirtu, które zrobiłam sobie w zeszłym roku. Szybciutko wyszydełkowałam całkiem zgrabny pojemnik, w którym zamieszkały kordonki :) Mam zamiar rozejrzeć się za barwnikiem do bawełny, pofarbować część tej włóczki na zielono i dorobić jeszcze kilka takich łapaczy drobiazgów :) Jak Wam się podobają takie recyklingowe koszyczki?

Every year spring puts me in mood to clean, organize and rearrange. Our real big spring cleaning is still ahead (but scheduled for this Saturday..) but I try to catch a little clutter as I go and organize it step by step.. and when I was looking through my collection of emroidery threads I thought it would be nice to dig some of them out and use to decorate our home. Their colors are so lovely, bright and cheerfull, such an eye-candy! So I stumbled upon a problem how to display them, and the recycling challenge on art-piaskownica remind me about my stash of tshirt yarn I made last year. I found it and in no time I crocheted a little bowl to accomodate some of my yarn (I believe it’s more likely I’ll use it like this!).. now I’m going to find some green fabric dye and color some of my yarn. let’s see…. ♥ How do you like my recycled baskets?

12 thoughts on “recyklingowy koszyk na drobiazgi {recycling basket for random stuff}

Leave a Reply

