z miłości do czcionek-moje ulubione {from my love to fonts-my favs}

Pamiętacie jak w listopadzie podzieliłam się z Wami listą moich ulubionych czcionek? Od tej pory kolekcja znacznie się rozrosła, zdecydowałam się więc odświeżyć listę! Wybrałam kilkanaście ulubionych czcionek, część z nich staram się konsekwentnie stosować na blogu, a inne po prostu cieszą oczy:) Jeśli któraś z tych czcionek spodoba Wam się, znajdziecie ją na dafont.com, albo po prostu wpisując jej nazwę w google. Wszystkie są darmowe i świetnie się z nich korzysta :)

Do you remember when back in November I shared with you a list of my most favourite fonts? Since than the collection has changed a bit, so I decided to update my first list. Above you will see my Big 15 of fonts I love, I use, I play with. You will find most of them on dafont.com and the others you can google easily- they are all free and great fun to use!

Pomyślałam, że podzielę się też z Wami sposobem, dzięki któremu moje czcionki są w miarę uporządkowane i nie spędzam wieków na ich szukanie. Wybierzcie swoje ulubione, stwórzcie listę ich nazw (taką jak ta na górze!) wypisanych daną czcionką, wydrukujcie i trzymajcie w łatwo dostępnym miejscu- zabawa z czcionkami staje się dużo łatwiejsza z taką ”ściągą” :)

I also thought I could share my little trick when it comes to using fonts- think how often you need one, but you don’t remember it’s name and it takes really loooong time to find it on your really loooong list of fonts? Every now and than I write my fonts list (like the one above) and print it, than I keep it around. It’s easy to use when I work on something, I have nice opportunity to quickly find the best ”match” and I don’t forget about my favourite fonts!

Jeśli kochacie napisy i używacie iPhone’a do edycji zdjęć, polecam super darmową aplikację, na którą natknęłam się dzięki Elsie!

And also, if you love writing on your photos and you use iPhones I’d love to recommend you a nice, free app which I found few weeks ago thanks to Elsie

link to App Store

program jest świetny, posiada całą masę czcionek do wyboru i można dowolnie edytować ich wielkość, kolor, nachylenie- jeśli jeszcze nie macie, koniecznie ściągnijcie!

it’s a gorgeous app, there are so many fonts which you can play with- you can edit their size, colors, backround, tilt…- wow if you don’t have it get it quickly!

Jakie są Wasze ulubione czcionki? A może znacie inne fajne aplikacje na iPhone’a dzięki którym można dodawać napisy do zdjęć? Bardzo chętnie o nich poczytam :] A póki co- cudownego dnia!! xxx

What are your favourite fonts? And maybe you know some other good apps which we can use to add some writing to the photos? I would love to learn about them! Have a gorgeous day!! xxx

♥♥♥

PS. Jeśli podobają Wam się taśmy, to zdradzę, że pochodzą z zestawu ILS :)

PS. If you like digi tapes I used, I’ll share they come from digi pack from ILS :)

4 thoughts on “z miłości do czcionek-moje ulubione {from my love to fonts-my favs}

  1. Aneta

    super pomysł na zorganizowanie czcionek!! na pewno skorzystam. odpadnie mi zastanawianie się “czym ja to napisałam” :)))

    Reply
  2. biurkowa

    Ja też należę do fontofilów i chyba zainspirowałaś mnie swoją notką do stworzenia podobnego posta:) Chciałam napisać Ci o appleberry, ale zobaczyłam, że jest na poprzedniej liście:) Od dłuższego czasu przyjaźnię się też z fontem elementarz. Mój faworyt z Twojej listy to nr 11:)

    Reply

Leave a Reply

