boys, boys, boys [LO]

Hej kochani, witajcie w piątek! Mam dziś do pokazania pracę wykonaną na kolejne wyzwanie ScrapMap. Tym razem LO powstał wg świetnej mapki zaprojektowanej dla nas (i dla Was) przez MagdeM. Na >>blogu znajdziecie mapkę i szczegóły wyzwania oraz interpretacje pozostałych dziewczyn z naszego DT.

A na mojej pracy Fab i jego mały siostrzeniec na pokładzie starego samolotu podczas wizyty w bardzo fajnym muzeum:) Starałam się papierami i dodatkami stworzyć w miarę ”męskie” klimaty, udało się?

4 thoughts on “boys, boys, boys [LO]

  1. ogryzek

    Piękny… i męski ;)
    Zdradź sekret tych kleksów, bo mi za cholerke nie chcą takie wyjść, a jestem w nich zakochana :)

    Reply
  2. antilight

    Bardzo się udało :) Chłopaki wypadają bardzo fajnie na scrapie. Bardzo mi się podoba :)

    Reply

Leave a Reply

