zdjęcia zamiast rysunków :)

Hej Kochani.. ostatnie dni są mega zakręcone.. brakuje mi tworzenia, scrapowania, mojej codziennej rutyny, brakuje mi zaglądania na Wasze blogi.. najbardziej brakuje mi czasu, chciałabym, żeby było go więcej.. rysunki powstają na bieżąco, ale nie wiem czy dam radę je w tym tygodniu wrzucić w wirtualną przestrzeń- trzymajcie za to kciuki:)

Oglądam sobie Istambuł z turystycznego punktu widzenia i jakoś tak dziwnie mi się na to patrzy. Może to znak, że zaczęłam się bardziej skupiać na codzienności tutaj i wpadłam w swój rytm:) Ale taka zmiana na chwilę jest fajna, chociaż nasza CODZIENNOŚĆ jest tym co mimo wszystko lubię tu najbardziej…

mam nadzieję, że do końca tygodnia uda mi się pokazać Wam kilka zdjęć z Festiwalu Tulipanów, który dziś odwiedziliśmy. Na razie żegnam się życzeniami spokojnego niedzielnego wieczoru i fajnego początku tygodnia :) Jeśli macie nadmiar energii, podrzućcie go tutaj! :)

One thought on “zdjęcia zamiast rysunków :)

Leave a Reply

