tydzień z życia 2012 {a week in the life 2012}

hej, hej witajcie sobotnio :) wracam do blogowania z wzmożoną dawką energii i pomysłów- taka przerwa czasem dobrze robi :) Już za moment pokażę kilka drobiazgów, które zrobiłam, pochwalę się rysunkami (które powstawały, ale niestety.. nie codziennie :(.. sama przekonałam się jak trudno wytrwać w takim wyzwaniu, ale mimo to, te rysunki które mam cieszą oczy i poprawiają samopoczucie!), poza tym w przyszłym tygodniu minie rok odkąd oficjalnie i regularnie zaczęło się coś dziać na tym blogu więc planuję małe porządki i leciutką wiosenną metamorfozę:) A dzisiaj mam do Was pytanie:)

Czy ktoś z tu obecnych czytających zamierza wziąć udział w projekcie organizowanym przez Ali EdwardsWeek in the life 2012”?

(szczegóły >>tutaj<<)

Nie ukrywam, mnie kusi dość mocno. Chciałabym spróbować i zobaczyć jak będzie szło mi takie intensywne dokumentowanie wspomnień. Jednym z moich urodzinowych postanowień było utrwalanie minionego roku- nie miałam pomysłu na formę, więc jedyne pamiątki jakie mam to zbiór LOsów i Grudniownik. Album z “Week in the life” uzupełniłby to nieco..Czy ktoś z Was zamierza wziąć udział w tym tygodniowym wyzwaniu? Co w ogóle myślicie o takim szczegółowym zbieraniu wspomnień? Wolicie dokumentować Wasze życie na scrapach i w mini albumach czy projekty takiej jak Project Life albo ten o którym dziś wspomniałam wydają Wam się kuszące? Scrapbooking jest dla Was bardziej zabawą mediami, tworzeniem artystycznych prac, które zachowują wspomnienia w postaci ”emocji” czy kronikarskim i szczegółowym zbieraniem historii ze zwykłych dni?

Pozdrawiam Was sobotnio i czekam z niecierpliwością na Wasze opinie!

2 thoughts on “tydzień z życia 2012 {a week in the life 2012}

  1. ogryzek

    Ja osobiście zakochałam się w Project Life i od stycznia dzielnie prowadzę swój własny album. A z tego co widzę projekt “week in the life” jest bardzo podobny :)
    Spróbuj koniecznie, bo to uzależnia :)

    Reply
  2. Aneta

    ja też zakochana jestem w Project Life :) to świetny sposób na zauważanie niezwykłości w niby-szarej codzienności i na nie pozwalanie chwilom umykać

    Reply

Leave a Reply

