Środowe Inspiracje- zdjęcia jedzenia {Inspiration Wednesday- food photography}

Kilka miesięcy temu zachęcona rozmowami z koleżanką zainteresowałam się dość intensywnie prop styling’iem, czyli w kilku słowach- sposobem na przygotowanie kompozycji zdjęcia, tak, aby była estetyczna, harmonijna, przyjemna dla oka. Najwięcej artykułów, które udało mi się znaleźć w sieci dotyczyło stylizacji jedzenia, a że pokryło się to w czasie z moją cotygodniową produkcją babeczek mogliście na blogu zobaczyć efekty moich zabaw z aparatem i dodatkami (moje ulubione to zdjęcia do przepisu na bannoffee cupcakes i chocolate cappuccino cupcakes) nie umywają się one jednak do niesamowitych zdjęć jedzeniowych znalezionych na pinterest, sami zobaczcie:

Few months ago, encouraged by my friend I started learning a bit about prop styling. I’ve found many great resources about it online but most of them were about food photography. It happened that at that time I was in the middle of preparing a batch of cupcakes every week, so I felt challenged to take GOOD photos of them (you can see my favourite photos of bannoffie cupcakes and chocolate cappuccino cupcakes on this blog!), but well… there are nothing if you compare with some amazing food photos from pinterest, don’t you think so? mouthwatering!

6 thoughts on “Środowe Inspiracje- zdjęcia jedzenia {Inspiration Wednesday- food photography}

  1. Lejdi

    wkurza mnie, że każdy, kto robi zdjęcia jedzenia ma piękny, stary stół z desek. odczuwam ból istnienia, bo ja nie mam :)

    Reply
    1. worqshop Post author

      lejdi, ja gdzieś wyczytałam, że nie trzeba stołu, można same dechy mieć w domu i układać do zdjęć.. taki trick :D

      Reply
  2. cal

    eh.. człowiek ogląda takie zdjęcia i od razu ma ochotę jeść ;(
    Lejdi: na białym wygląda również bardzo dobrze (jak nie lepiej) ;)

    Reply
  3. worqshop Post author

    no ja też się robię głodna, zwłaszcza na tę focaccię i tartę z wiśniami… :) no i na wszystkie piękne akcesoria, które lądują na takich zdjęciach, te serwetki, sztućce, zastawa…

    Reply

Leave a Reply

