tydzień z życia- NIEDZIELA {Week in The Life- SUNDAY}

niedziela, zdjęcia i zapiski / Sunday photos and notes

Niedziela, 29/04/2012 Jak tak przejrzałam zdjęcia z niedzieli to wyglądają tak jakbyśmy cały dzień nie robili nic innego tylko jedli… tradycyjnie wstałam pierwsza (F odsypiał sobotnie wesele :P) i wyciągnęłam z zamrażarki ciasto francuskie, wymyśliłam sobie takie ”chrupanki” na śniadanie, więc zaczęłam je robić na słodko i na słono, Fab obudził się akurat na gotowe ;) Zjedliśmy, obejrzeliśmy NEW GIRL, F. zaczął szykować się do pracy (tak, w niedzielę :() a ja powędrowałam do kuchni szykować truskawkowy koktajl (jak shake) dla niego na drogę i dla mnie do pracy przy komputerze :) Fab wyszedł, ja ogarnęłam zdjęcia i bloga, wpadłam na skype’a z moim bratem i wymyśliłam sobie formę albumu, w którym zamknę ten projekt. Ogólnie było to takie trochę piżamowe popołudnie, poskładałam tonę prania, ugotowałam obiad i zabrałam się za wykańczanie albumu. Fab wpadł do domu  ciastem :) Zrobiliśmy sobie popołudniową rozpustę z affogato, później On pobiegł oglądać mecz a ja oddałam się oglądaniu moich ulubionych ”Pamiętników Wampirów” (bez komentarza…) i szykowaniu stron plannera na maj. Fab wrócił, obejrzeliśmy film i powędrowaliśmy spać. Ha. Dwie dziurki w nosie skończyło się :) 

Sunday 29/04/2012 my first thought after looking through Sunday’s photos- OMG have we really eaten for whole day? Well nope, but it looks like :) I woke up first, while F. was still asleep I prepared a breakfast snack for us with some puff pastry, cheese and herbs. He woke up, we ate nice breakfast and Fab started getting ready to go to work (yep. on Sunday. yep. it SUCKS). I headed to the kitchen to make some strawberry milkshakes- Fab had one to go, I sat with mine in front of the computer, did some planning and blogging and photo editing. I skyped with my brother. And decided it’s a PJ day for me for sure. I cooked some food, folded tons of laundry and went to finish my mini album. Than Fab came home and he brought a CAKE for us. We had it with a little affogato- spoiled! We talked, and talked, and talked, then Fab went to watch football and I sat down in front of VAMPIRE DIARIES and watched and made pages for my may planner. When he came home we watched a film together and than we headed to bed. That’s it. End of my week :):)

2 thoughts on “tydzień z życia- NIEDZIELA {Week in The Life- SUNDAY}

Leave a Reply

