tydzień z życia 2012- co dalej :)

Przede wszystkim, dziękuję, dziękuję, dziękuję Wam za wszystkie komentarze, które zostawiliście pod zdjęciowymi postami przez ostatnie 7 dni. Nie spodziewałam się, że ten projekt w moim skromnym wykonaniu spotka się z takim zainteresowaniem. Tak jak pisałam wcześniej, jeśli zastanawiacie się czy spróbować i wziąć udział w takim wyzwaniu, mogę powiedzieć tylko TAK! warto. I wcale nie znaczy to, że musicie wklejać swoje prywatne zdjęcia w Internecie (wiem, że sporo osób ma przed tym opory), warto zrobić taki projekt po prostu dla siebie :)

W ciągu tych 7 dni naprawdę zaprzyjaźniłam się z naszym aparatem. Bawiłam się jego funckjami, samowyzwalaczem, ustawieniami. Miałam na to czas, który sobie wygospodarowałam, ale przede wszystkim powód. I co najważniejsze- sprawiało mi to wielką frajdę. Cieszyłam się gdy z biegiem tygodnia proporcja moich zdjęć zrobionych telefonem malała w stosunku do ilości zdjęć zrobionych aparatem.

Zdałam sobie sprawę z kilku ważnych rzeczy. Trochę zszokował mnie fakt ile czasu marnuję śmigając po Internecie. Zasmuciło mnie to, że nie zrobiłam żadnego zdjęcia z książką w ręku. Dał do myślenia fakt, że nie złapałam żadnego momentu z rodziną F. Naprawdę, ktoś może powiedzieć, że to ”tylko” zdjęcia, a ja po tym tygodniu czuję, że kilka spraw nabiera innych barw przez obiektyw aparatu, to wyzwanie podziałało trochę jak lupa i pokazało mi na czym powinnam skupić się w najbliższych tygodniach

Z drugiej strony uśmiecham się widząc ile wartościowego czasu spędzamy wspólnie z F. Dzień po dniu robimy rzeczy, które nas łączą i zbliżają. Na przekór wielu sprawom cieszymy się naszą codziennością i celebrujemy chwile. Wspólne śniadania, długie rozmowy, wieczory razem.. rysowanie, robienie zdjęć, sprzątanie, gotowanie.. nasza codzienność jest MEGA!

Cieszę się, że przez ten tydzień udało nam się zebrać kawałki tego wszystkiego w jednym (na razie komputerowym i wirtualnym) miejscu. Znam siebie i wiem, że za kilka miesięcy, za kilka lat będę patrzeć na te zdjęcia z uśmiechem, wspominać nasze pierwsze ”prawdziwe” mieszkanie, nasze drobiazgi, Istambulskie miejsca- zwłaszcza jeśli okaże się, że czas rzuci nas gdzieś indziej :)

Teraz przede mną wyzwanie- złożenie wszystkich zdjęć, notatek i pomysłów w jedną spójną całość- czyli album z projektu. Czytając opinie w różnych miejscach w Internecie dochodzę do wniosku, że to jest w sumie najtrudniejsza część. Jako, że nie nazbierałam wielu drobiazgów z zeszłego tygodnia postanowiłam ułatwić sobie życie i skonstruować fotoksiążkę. Wczoraj na grouponie znalazłam ofertę na 40sto stronicową książkę za 39zł i teraz spędzam wolne chwile przy komputerze bawiąc się zdjęciami i układając je w ”magazynowe” kompozycje :) Podoba mi się taka zabawa inną formą! Trzymajcie kciuki za fajny efekt końcowy! :)

6 thoughts on “tydzień z życia 2012- co dalej :)

  1. cal

    no to niecierpliwie czekam na “magazynową” wersję. Mam nadzieję ze ją udostępnisz podglądaczom :P

    Reply
  2. ibisek1

    O, super pomysł z fotoksiążką :) Zaraz sprawdzę, czy oferta jeszcze ważna i też sobie taką zmajstruję.
    A Tobie gratuluję dotrwania do końca projektu.

    Reply
  3. Krulik - Anna

    Czytałam codziennie i trochę się czułam jak podglądacz… ale w takim pozytywnym sensie :) świetny projekt i fajnie, że znalazłaś na to czas. Może kiedyś też mi się uda? :D

    Reply
  4. Aneta

    efekt końcowy na bank będzie fajny!! widać już po tych dwóch stronach które pokazałaś :)
    i dziękuję za pomysł, wybacz, ale wykorzystam :)

    Reply
  5. worqshop Post author

    kochane dzięki… nie wiem jak to wszystko się skończy:( w piątek mój komputer PADŁ.. nie dałam rady go włączyć, informatyk powiedział, że możliwe, że stracę pliki… w tym te z zeszłego tygodnia :( czekamy na to co powiedzą fachowcy z F. firmy…. trzymajcie kciuki żeby te zdjęcia nie przepadły, normalnie chyba się zapłaczę jak tak miałoby się stać :( mam nadzieję, że udało Wam się złapać grupony!

    Reply

Leave a Reply

