liftonoszkowe LOsy {liftonoszki’s LOs}

Witajcie w tę piękną sobotę! Od jakiegoś czasu pogoda nas rozpieszcza, a ja mam problem z wysiedzeniem w miejscu (przy biurku też się do tego zalicza!), ale tak jak obiecywałam, mam do pokazania liftonoszkowe zaległości :)

Heyo on this lovely saturday! We’ve had wonderful weather in here and I think it makes impossible for me to stay STILL (yes, also sitting at my desk is hard!), but as I promised, I have some more layouts to show you!

lift IV # 2

Pierwszy scrap- lift Brises, wykonany w większości na materiałach z SOD▲licious , które dzięki pewnej Dobrej Duszy dotarły do mnie tak szybko (a nie jak na ogół- w Polsce pojawiają się nowe papiery, u mnie lądują one jak już całe WOW mija….).. pisałam już wcześniej, jak bardzo lubię to miejsce. Jak bardzo podziwiam za energię i spełnianie się marzeń. Jak bardzo biorę to sobie za wzór i przykład do naśladowania :) Cieszyłam się jak głupi do sera rozpakowując ”fanty” i oglądając każdy drobiazg :) Na pamiątkę tego zakupowego funu zrobiłam sobie LOsa z kawałeczkami opakowań+ na sklepowych produktach :):)

1st one is a scraplift of Brise’s layout which I made using mostly SOD▲licious items which I received so quickly thanks to my good friend (not like normally- NEW things appear in Poland, by the time I have them here everyone is already playing with other things ;)… I mentioned before how impressed I’m with this shop. I like the design, idea, but most of all the story behind it and motivation it gives to follow ones’ dreams. I was so happy when I was unpacking all the little gooddies I ordered, and to remember this shopping fun and good energy which came with the package I made a page using all pieces which arrived with my order. 

lift IV # 3

praca nr 2 to lift scrapka MagdyM. Przeważa tu ILS, trochę  taśmy dekoracyjnej i Dear Lizy ze scrapki.pl :) O samym zdjęciu wiele nie ma co opowiadać :) Jeden z tysiąca skradzionych buziaków, tym razem złapany w obiektywie przez moją koleżankę, a że i niebo było ładne i wieża Galata w tle zdjęcie zyskało nieco romantycznego faktorka ;)

and the second one is a scraplift of MagdaM’s scrap. In here you will find mostly my favourite ILS, a little bit of washi tape from dekoracyjna taśma and some Dear Lizzy from scrapki.pl. There isn’t a lot to say about this page :) Just us and a little stolen kiss- one of many, but for a change this one was captured by my friend, together with beatiful sky and Galata Tower behind us. So let’s keep it this way- a little cheesy and romantic ;)

to tyle na dzisiaj- jeszcze jedna praca się szykuje, ale to już nie teraz :) mam nadzieję, że macie fajne plany na weekend! Jeśli jeszcze nie byliście na zakupach to po drodze złapcie trochę truskawek bo jutro będę miała dla Was smakowitą propozycję!

so that’s it for now! There will be one more page, but for now it’s enough I think :) I hope you have a good stuff planned for this weekend! Ah and if you haven’t been shopping yet grab some strawberries on the way, because I will have something yummy to share with you tomorrow!

5 thoughts on “liftonoszkowe LOsy {liftonoszki’s LOs}

  1. jaszmurka

    Jezusmaria! o_O
    Nie pamiętam… serio nie kojarzę… żeby ktoś mnie aż TAK zaskoczył! o_O
    ahahaha
    No zajebisty Ci ten scrap wyszedł- a ja aż się rozczuliłam :*:*
    dzięki! :D

    Reply
  2. antilight

    zakupowo SODowy scrap jest po prostu boski! Uwielbiam w nim każdy szcegół :)

    Reply

Leave a Reply

