art journalowo {my art journal}

pamiętacie moją kolorową stronę z nowego art-journala? Na jednej się nie skończyło, jak już usiadłam ciężko było mi przestać kleić, malować i chlapać, nadrobiłam więc nieco zaległości w moim małym journalu w którym wrzucam wyzwania wg tematów na forum scrapujące polki.

do you remember my colourful page for a new art journal? Of course I couldn’t stop after making one so I decided to catch up a bit with topics from scrapujące polki and played in my mini journal! Here we go!

>>PLANY plans

bez wielkiej filozofii- mój plan na najbliższe tygodnie to zorganizować się na tyle, aby mieć więcej WARTOŚCIOWEGO czasu dla siebie na przykład spędzonego na czytaniu czy nauce tureckiego (co tak naprawdę uwielbiam, ale zawsze spycham na koniec dnia i właśnie brakuje mi na to czasu). Coś mi mówi, że to oznacza mniej komputera. oups…

it’s not a complicated page- my plan for upcoming weeks is to organize my days well enough to create more VALUABLE time for myself. For example time for reading, time for studying, time for intentional things. Something tells me it means less computer time. oups…

>>KOLEKCJE collections

wpis z minionego tygodnia. Zbiera się u nas sporo rzeczy. Zaczynając od papierów, ulotek, biletów, broszurek (bo się przyda), przez książki kucharskie, kolorowe wspomnienia, menu z restauracji na cudnej sowiej kolekcji Faba kończąc! A po drodze, w szufladzie leży stos listów, które dostaję od rodzinki z Polski. Kolekcja bliska sercu :)

and a page from last week. We collect so many things. Lots of papers, brochures, tickets (because they will come useful!), notebooks, cookery books, colourful memories, menus from restaurants and of course Fab has his amazing owl collection. And somewhwere among them is the collection really close to my heart- all the letters I received from my family. And that’s it!

Fab’s owls collection

from Fab’s blog 

8 thoughts on “art journalowo {my art journal}

  1. antilight

    Fajne strony. Tak ograniczenie komputera i lepsze wykorzystanie wolnego czasu to stanowczo dobry plan, tylko dosyć trudny do wykonania jak dla mnie.

    Reply

Leave a Reply

