art journalowo {my art journal}

Mam dziś do pokazania dwa wpisy art journalowe- polubiłam się z tą formą i każde kolejne journalowe wyzwanie sprawia mi większą i większą frajdę! Uwielbiam mieć takie swoje miejsce do eksperymentów i próbowania oraz do przelewania różności na papier… uwielbiam :)

Today I’d like to share with you 2 art journal pages- gosh I like making these little pages so much! I’m always over the moon when the new challenge is released, than I walk around searching for ideas and when I can finally get to work on them nothing can stop me! I love it!

>> SODAlicious STRES

temat STRES, moja odpowiedź- stress less. Pobawiłam się starym rachunkiem telefonicznym (o tak, to pomaga odreagować), który ukryty jest pod napisem STRESS wyciętym z sodowego papieru, do tego trochę taśmy maskującej, farb akrylowych i gessa oraz tusz i kredki akwarelowe. Taka prostota przekazu ;)

the topic is stress and my answer- stress less. I played a bit with an old telephone bill (it helps to relax, believe me :P) which is hidden under the word STRESS whic I cut out of sodalicious paper, I added some masking tape, acrylics and gesso, ink and watercolour pencils. I believe the message is simple here!

>> Scrapujące Polki MOJE INSPIRACJE

Ten temat też był łatwy i przyjemny. Bo ja przecież zawsze powtarzam, że najwięcej inspiracji znajduję dookoła, w naszej codzienności. Wszystko co znajdziecie na tej stronie wyciągnęłam z wierzchniej warstwy rzeczy zalegających na biurku i poprzyklejałam do bazy journala- bo tak już mam, najczęściej właśnie te skrawki i drobiazgi z mijających dni nakręcają mnie kreatywnie do działania. ave :)

this topic was also so pleasant to interpretate. I always repat it, the most inspiring things for me are hidden in everyday life. Everything what you can see on this journal page I pulled from the top layer of things stuck on my desk and sticked it to the base. Life goes this way too- a little pieces of passing days give me the biggest creative kicks! 

Miłego niedzielnego wieczoru kochani! Wierzyć się nie chce, że to JUŻ czerwiec!!!

Have a lovely Sunday night folks! I still can’t believe it’s already JUNE!!!

4 thoughts on “art journalowo {my art journal}

  1. antilight

    Świetne to tło w pierwszym journalu wyszło :) z resztą obydwie strony bardzo fajne, druga taka raźna i kolorowa – pełen pozytyw :)

    Reply
  2. Aneta

    świetne strony!! nawet nie wiem, która bardziej mnie zachwyca!! cudowne!
    ps. ja też ostatnio często wykorzystuję to, co mi zalega “pod ręką” :)

    Reply

Leave a Reply

