Mediowa kartka {mixed media card}

Po zeszłotygodniowej kartce z aparatem przygotowanej dla ScrapMap jakoś mnie tchnęło i poczułam się kartkowo odblokowana :) Efekt tego możecie zobaczyć poniżej-niebieska, bałaganiarska, mocno mediowa kartka przygotowana wg przepisu Ki z art-piaskownicy :) Mam w głowie pomysły na więcej takich zakręconych kartek, hahaha żegnaj porządku (i linijko!)

After last week camera card which I prepared for ScrapMap DT I felt like I wanted to make more of these messy, artsy cards! So here it comes! This one follows Ki’s recipe on art-piaskownica and it’s also full of scraps, medias and textures. I know it’s not a traditional card, but I like it a lot more this way :) And I feel like I want to make more of them right now!

11 thoughts on “Mediowa kartka {mixed media card}

  1. worqshop Post author

    a dziewczyny kochane dziękuje Wam bardzo! :) Ja z kartkami mam takie przeboje i zawsze zastoj, ze kazde wasze slowo liczy sie milion razy, moze mnie odblokuja hehe

    Reply
  2. makowepole

    Odblokuj się koniecznie, bo ta kartka jest naprawdę świetna! Bardzo kreatywne, nieoklepane motywy (te wyszywane kwiatki- bomba!), podoba mi się szalenie.

    Reply

Leave a Reply

