tag z łódeczką {tag with a sailing boat}

Jakoś w zeszłym tygodniu przeglądając blogi natrafiłam na dwa wyzwania, które podwójnie mi się spodobały :) Pierwsze na Diabelskim Młynie dotyczyło zliftowania taga- strasznie miałam na nie ochotę, bo wierzcie lub nie, ale w swojej scrapowej ”karierze” nigdy żadnego taga nie poczyniłam :) Chwilę później znalazłam kolejne tagowe wyzwanie- na blogu Scrap Ścinki (koniecznie zajrzyjcie jeśli jeszcze nie znacie, a Wasze biurka zalegają tony maleńkich kawałków papieru!) dziewczyny również przygotowują ścinkowego taga, postanowiłam więc spróbować ugryźć oba wyzwania na raz

Somehow last week I came across 2 fun challenges. On Diableski Młyn there is a tag lift and also on ScrapŚcinki (really good website with challenges where you try to use up all your tiny bits and pieces of paper!) there is also a tag challenge. As I have never made a tag before (can you believe it?) I really wanted to play along in both of them, so I made a little 2 in 1 :) 

Oto i on :) Mój pierwszy tag, z łódeczką podpatrzoną kiedyś na blogu Agnieszki, ozdobiony nieco kolorowymi taśmami i przeszyciami :) Strasznie fajnie bawiłam się pracując nad tym tagiem, a co ważniejsze możliwe, że stał się on bodźcem do większego projektu o którym mam nadzieję już wkrótce!

So here it is! I had actually lots of fun making this tag, I saw similar boat on Agnieszka’s blog in the past and I used washi tapes to add some interesting details to my tag:) So it was a good challenge and I’m really excited because while working on it another idea stroked me, which hopefuly I will be able to make into something bigger! Fingers crossed and more details coming soon (I hope so!)

I od razu zrobiło się letnio, optymistycznie i wakacyjnie :) Dziękuję Wam pięknie za wszystkie komentarze pod wczorajszą kartką! Dodajecie mi wiary, że jeszcze coś ze mnie będzie w kartkowej dziedzinie :)
Haha it’s funny how straight away it became summery and holiday-ish :) Thank you for all your kind words under yesterday’s card! You make me believe that I’m not that bad at cardmaking as I would think:)

9 thoughts on “tag z łódeczką {tag with a sailing boat}

  1. marry

    z przyjemnością dodaję wiary
    śliczna łódeczka w sam raz na wakacje

    co to ten tag? (pewnie zadałam arcygłupie pytanie)
    ale jak juz głupio pytam, a co to LO, wszyscy tylko o tym piszą, a ja znam tylko lo – liceum ogólnokształcące :P a to z pewnością nie to

    Pozdrawiam :)

    Reply
    1. worqshop Post author

      hej :)
      ja tez nie ogarnialam tego calego ”slangu” :) tag- to jak taka zawieszka do prezentu, chodzi o ksztalt- prostokat ze scietymi naroznikami najczesciej, chociaz moze byc mnostwo wariacji :) no i ma na ogol dziurke na sznureczek, zeby przyczepic:)
      a LO to skrot od ang layout i odnosi sie do ”strony” scrapowej, najczesciej w formacie 30×30 cm :) buziak!

      Reply
  2. Nathalie

    I just found you through Shimelle’s 10 on the 10th and love your work! As soon as I saw this tag I pinned it and might do the same with a lot more of your work!!!

    Reply
  3. Karmeleiro

    Niezwykły, pomysłowy Tag! Podoba mi się łódka, kolory i optymizm, jaki z niego płynie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapścinkowym :))

    Reply

Leave a Reply

