15 rzeczy- moja praca {15 things swap- my LO}

Wspominałam Wam już wcześniej o projekcie ”15 rzeczy” zorganizowanym przez Lejdi oraz pokazywałam paczuchę z drobiazgami skompletowaną dla niej samej- możecie poczytać o tym w tym poście :) Najwyższa pora pokazać co ja dostałam od Agi i co z tych przydasi wyszło po przepuszczeniu przez moje ręce:) Poniżej paczucha:

I was telling you before about great swap organized by Lejdi, also I was showing you photos of things I sent to her (you can read and see it all >>here) and now it’s time for me to finally show what I got from my partner- Agi :) and even more important – what I did with it :) You can see all the things here!

Oczywiście drobiazgi musiały swoje przeleżeć i nabrać ”mocy prawnej” zanim się za nie zabrałam, ale później praca z tymi przydasiami była samą frajdą :) Zresztą, co będę gadać, sami zobaczcie!

Of course all the lovely bits and pieces had to wait and brew in my mind, but once I knew what I want to do, making my LO was really great fun! You can actually see it, it’s better than me talking after all :)

15 things from worQshop on Vimeo.

I jeszcze dla każdego kto ma potrzebę lepiej się przyjrzeć kilka zdjęć poniżej :)

and one more time for all of you who want to see better- some photos :)

I kilka słów na koniec zabawy- Lejdiś kochana, dzięki wielkie za organizację i ogarnięcie całości:) Mam nadzieję, że kiedyś będzie powtórka! A jeśli będzie, to moi drodzy, koniecznie się zgłaszajcie! Takie wyzwania, wymiany, akcje świetnie pobudzają kreatywność i wyobraźnię, a przy okazji miło jest jak blogowe znajomości nabierają nieco bardziej realnych kształtów:)

So just to wrap it up nicely- Lejdi, thank you again for organizing it all! It was a really great challenge and I’m so happy I could participate, I hope there will be more! And to all of you- I could reccomend to anyone to catch opportunities with swaps, challenges or other actions! It’s fun, it stretches your imagination and creativity and most of all- you get closer with your blog friends, which is a really great feeling!

PS. Aguś, Tobie kochana dziękuję za piękną paczuchę i paczuchę nr2 jakże spersonalizowaną :) Literki trafią na okładkę przedślubnego planownika, bo to czas najwyższy brać się do roboty!

PS. And my dear Agi of course, thank you so much for all the pretty and personalized things I received next to the main package:) I have an idea for those mongrams ha!

16 thoughts on “15 rzeczy- moja praca {15 things swap- my LO}

  1. Lejdi

    łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał, szacun. praca zapiera dech i filmik jest genialny. jak się takie filmiki robi? w sensie co się robi z aparatem? statyw? jesteś miszcz!
    dziękuję także przeogromnie za Twój udział i za wspaniałą przesyłkę dla mnie. i na pewno zrobię kolejną odsłonę. myślę tylko o zasadach.

    buziaki!!!

    Reply
    1. worqshop Post author

      Lejdi wiesz co, ja ide na latwizne, Fab mi znalazl aplikacje na iphona, no i wtedy statyw i w kolejnej aplikacji tylko dodaje napisy i muzyke i z telefonu tez od razu laduje na vimeo, wiec sam sie robi taki film :D czekam z niecierpliwościa na kolejny raz!

      Reply
  2. magdamiz

    Kasia!!! fantastyczna praca!! :) genialny filmik, muzyka idealna, twoje ruchy :D no po prostu BOMBA!!!

    Reply
  3. antilight

    yay, bomba po prostu genialna praca!! I ten filmik, uwielbiam patrzeć jak inni ludzie tworzą :)) Boskości :))

    Reply
  4. worqshop Post author

    haha dzieki dziewczyny, ciesze sie, ze Wam sie podoba, ta muzyka to mi pozniej siedziala w glowie i wyjsc nie chciala!:P

    Reply
  5. carrantuohill

    super sobie poradziłas, ja kiedyś w takim czymś brałam udział, ale miałam poczucie, że ktoś chciał się pozbyć zbędnych rzeczy, bo to co dostałam to było okropne
    za to Ty miałam super paczuszkę, z której powstała super praca ;-)

    Reply
  6. Agi

    no już na fircyku się zachwyciłam, teraz pozachwycam się tutaj:D Skrapiszcze obłędne!!! Cudne!!! Lowe totalne!!! Filmik super, to niesamowite podglądać jak tworzysz! Ile czasu zajmuje Ci zrobienie scrapa? Bo na filmiku to migiem ahahahaa:D Mi czasami nawet 3 godziny!:P

    Reply
  7. Nathalie

    Love what you concocted with those little bits and pieces!!! The video was super fun to watch (love watching people creating!) – I would love to play along one day :)

    Reply
  8. cal

    niesamowite są te filmy!! Kasiu proszę jaka to paka… plissssss. Pozdrawiam serdecznie.

    Reply
  9. worqshop Post author

    jaaaaj, cieszę się, że tak Wam się ta praca spodobała kochane! dziękuję!
    @Agi ale to zależy… ten poszedl szybko, bo wiedzialam po kolei co chce zrobic mniej wiecej, wczesniej o nim myslalam, zeby jakos logicznie nagrac i mialam wszystkie przydasie od Ciebie, wiec nie robilam przerw co chwile na poszukiwania zaginionego ćwieczka ;) ale tak 40 min-1.5 godz maks (i to jak musi cos schnac)
    @cal paka? nie rozumiem?:)

    Reply

Leave a Reply

