w moim art jounalu {in my art journal}

Wpadam na chwilkę, nie będę się zbyt wiele rozpisywać- jakby to nie za brzmiało mam odcisk na palcu od zabawy skalpelem i stukanie w klwiaturę boli jak diabli:] tradycyjnie w niedzielę chciałam pokazać Wam jak zmaltretowałam swój art journal w minionym tygodniu :)

Hey! I’m stoping by just for a little moment- I kow it sounds stupid but after cutting many small elements with my knife I got a blister on my finger and typing hurts a lot :] But as usual on Sunday I would like to share with you my art journal page!

>> TO MNIE KRĘCI Scrapujące Polki /this rocks for me 

Prosty wpis, trochę warstw (których przenikanie się bardzo lubię!): kartka z kalendarza, wydrukowany przepis, taśma maskująca, a na tym trochę gessa nakładanego na różne sposoby i farby akwarelowe. A co mnie kręci, wypisałam w kółeczkach, aby było na okrągło. Kręci mnie  wszystko to co nowe:) Lubię nowinki, gadżety, fajne drobiazgi, ale też nowe sposoby na zrobienie czegoś, nowe jedzenie, nowe techniki, nowe miejsca.. lubię nowe i znajduję w tym dużo dobrej energii i inspiracji!

It’s a simple page with many layers (I love how they blend through each other!) there is an old calendar page, piece of printed recipe, masking tape and some gesso and watercolours on the top of them. And what rocks for me? I like new things :) New items, gadgets, new little things but also new ways to do something, new food, new techniques, new places and challenges- I find lots of inspiration in NEW!

Mam nadzieję, że weekend upłynął Wam pozytywnie:) Spokojnego niedzielnego wieczoru i do usłyszenia jutro!

I hope that your weekend is good and optimistic! Enjoy rest of Sunday and let’s catch up tomorrow!

Leave a Reply

