podsumowanie urodzinowych goli z zeszłego roku {my 24 before 25 list wrap up!}

jeśli zaglądacie na worQshop od jakiegoś czasu, być może pamiętacie moją długą i ambitną listę planów urodzinowych? Haha najwyższa pora po roku spojrzeć prawdzie w oczy – to co na niebiesko, możemy uznać za odhaczone :)

Mogę z czystym sumieniem przyznać, że 15/24 udało mi się zrobić. A pozostałe? Niektóre mogłabym podciągnąć (nie otworzyłam sklepiku na etsy, ale innymi ścieżkami znajduję odbiorców moich kreatywnych porywów; nie udało mi się zrobić jednego wielkiego journala z całego roku, ale mam mój album LOsowy, masę mini albumów, projekt instagramowy, tydzień w życiu- jest ok!), niektóre od samego początku były nieosiągalne i dopiero hahah życie je zweryfikowało (bo co to za gol- skończyć co nie skończone?:P albo skońćzyć dekorować dom? no co to znaczy, naiwna ja, przecież to się nigdy nie kończy!), a niektóre utopiło samo życie (uniwersytet- z wielu powodów, na pierwszym miejscu finansowych i językowych- będzie musiał jeszcze chwilę poczekać, ale się doczeka, tak samo wakacje z Fabem)

Mogę z czystym sumieniem przyznać, że 15/24 udało mi się zrobić. A pozostałe? Niektóre mogłabym podciągnąć (nie otworzyłam sklepiku na etsy, ale innymi ścieżkami znajduję odbiorców moich kreatywnych porywów; nie udało mi się zrobić jednego wielkiego journala z całego roku, ale mam mój album LOsowy, masę mini albumów, projekt instagramowy, tydzień w życiu- jest ok!), niektóre od samego początku były nieosiągalne i dopiero hahah życie je zweryfikowało (bo co to za gol- skończyć co nie skończone?:P albo skońćzyć dekorować dom? no co to znaczy, naiwna ja, przecież to się nigdy nie kończy!), a niektóre utopiło samo życie (uniwersytet- z wielu powodów, na pierwszym miejscu finansowych i językowych- będzie musiał jeszcze chwilę poczekać, ale się doczeka, tak samo wakacje z Fabem)

So I managed with 15/24. Not too bad. But what about the others? Some of them I could stretch a bit and call them done (e.g I haven’t opened an etsy shop BUT it doesn’t mean I haven’t earned any money on my creative work), some of them were crazy right at the beginning (what does it mean ”finish what unfinished”? what does it mean”finish to decorate our home?” hahah crazy me thought it’s possible to do, but now I know it’s kind of neverending job!), some of them get verified by life (no uni for me this year- mostly due to lack of money&language skills BUT I’m not done with ot yet. Similar with real holiday with Fab!)

Zastanawiałam się nad listą na ten rok i trochę miałam co do niej mieszane uczucia, dzięki zeszłorocznej parę rzeczy ruszyło- desig teamy, więcej książek, święta w Polsce- nie wiem czy to by się stało czy nie stało bez listy, ale prawda jest taka, że miałam to zapisane i obiecane samej sobie więc motywację miałam też większą, aby dopiąć sprawy na ostatni guzik.

When I started thinking about a list of goals for this year I had mixed feelings about it. Thanks to last year goals I aaccomplished some stuff- I started reading more, I worked harder towards being on design teams, I was stubborn enough to go to Poland for Christmas to make it happen- I don’t know maybe it would had happened even without the list, but I definitely felt more motivated thanks to it!

Z drugiej strony, rok to tylllleeeee czasu, tak bardzo się zmieniamy, nasze życie może przekręcić się o 180 stopni i czasem te postanowienia po prostu nie wypalają. Zdecydowanie lepiej idzie mi trzymanie się planów na najbliższe miesiące, takich jak wakacyjne postanowienia. Dlatego na ten rok postanowienia TAK będą, ale w innej formie- o tym w najbliższych dniach, może zresztą też się przyłączycie :)

On the other hand- a year is a looooonnnggg time, and in this time our lives can change totally, like rotate 180 degree and sometimes goals and resolutions like this just stop being important. Anyway I believe I’m much better at keeping up with fresh, short term goals, so YES I’ll be doing another list- 25 before 26. But it’s going to be different this time. I will share it here soon and maybe you will want to join!

5 thoughts on “podsumowanie urodzinowych goli z zeszłego roku {my 24 before 25 list wrap up!}

  1. Lejdi

    super jest ta lista. i to prawda, że tylko bardzo konkretne plany da się zrealizować. kurde, może też powinnam sobie powypisywać ważne rzeczy, pokazać to publicznie i wtedy wstyd byłoby nie wykonać? :D

    buziaki raz jeszcze i fantastycznego wieczora urodzinowego życzę :)

    Reply
    1. worqshop Post author

      dziewczyny kochane dziękuję ogromnie!!
      Lejdi, jasne upubliczniaj się :) to Cię wstyd przed zawaleniem będzie motywował :D:D zawsze taka motywacja lepsza niż żadna :)
      Anti, wiesz, że myślałam to samo, ta 24 before 25 wyznaczyła zarys GDZIE iść, ale teraz już w miarę to wiem, pora na nieco zmienioną wersję :) mam nadzieję, że w weekend wrzucę!
      kitty!! dziękuję kochana! mam nadzieję, że zrobi się tu jeszcze fajniej :):)

      Reply
  2. antilight

    jeszcze raz wszytskiego naj :** jestem bardzo ciekawa tego co wymyslisz :) Ja jak na razi emam swoje 24 before 25 i jak na razie ten pomysł bardzo mi się podoba jesli chodzi o wyznaczenie głównego kierunku na ten rok. No ale jak coś się nei uda to nie ma problemu. A krótko terminowe listy, todosy i plany mają rzeczywiście więcej sensu bo łapia tu i teraz :) 3maj sie ciepluchno :**

    Reply
  3. kitty

    Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin!! oby w następnym roku wena twórcza Cię nie opuszczała, bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać :)

    Reply

Leave a Reply

