mini album w grillowo-piknikowych klimatach {mini album from BBQ event}

Dawno mnie tu nie było z jakimś albumem, pora więc nadrobić zaległości (zresztą wspominałam, że będzie album!) zwłaszcza, że zdjęcia z festiwalu grillowego tak pięknie zgrały się z nowymi papierami, że wszystko samo się kleiło:)

I haven’t shown you any album in a while, so it’s time to catch up a bit (and yes, I said last week that I will show you an album finally!), especially that photos we took during BBQ Festival and my new papers paired perfectly together!

Album jest malutki, oszczędnie ozdobiony stemplami, kawałeczkami papierów i taśm dekoracyjnych. Całość wykonana z papierów z kolekcji Marine– uwielbiam te wzory, jeszcze nie jedna praca z nich powstanie! Pora na strony!

It’s a tiny little book and I played with some stamps, scraps and washi tapes in it! I used my favourite new ILS collection- Marine– it’s so pretty, I’ll be definitely using it again and again :)

Bardzo fajnie mi się nadm nim pracowało, a całość zajęła stosunkowo niewiele czasu, zrobiłam go jednego wieczoru czekając na Faba :) Nie dodawałam zbyt wielu dodatków- troszkę sznurka, kilka stempli (min z sodalicious), ćwieki tu i tam i obowiązkowe chlapnięcia białą farbą. Lubię ten albumik, to taki przedsmak wakacji!

It was so much fun to work on this mini, and it was really quick and easy job too! I made everything in one evening, waiting for Fab to come home:) There aren’t many embelishments, I used some twine, stamps (some from sodalicious), few brads and white paint here and there. I like this tiny book it’s like a pre-summer mini book:)

ufff tyle :) a na moim biurku rośnie góra kolejnych prac, będę Was męczyć papierowo! :) a albumik linkuje do ILSowego wyzwania IMPREZA– znajomi byli? Byli:) Grill byl? Byl:) Alko byl? byl:) muza byla? Byla :) czego wiecej trzeba do imprezy :D

uff that would be it for now:) I keep making, the stack of scraps and little things on my desk is growing, so I will be showing you more and more paper creations :) and I’m submitting this book to ILS monthly challenge!

14 thoughts on “mini album w grillowo-piknikowych klimatach {mini album from BBQ event}

  1. pejtoon

    Hej Kasiu, a widzisz jednak trafiłam z urodzinami :D
    Świetny albumik – uwielbiam wszystko co mini :D
    Moje LO 20×20 powstało – dzięki za inspirację :)

    Reply
    1. worqshop Post author

      kochane babolce dziękuję za wszystkie miłe słowa :]:] popędzacie do produkcji większej ilości albumiszczów:):)
      Nathalie- thank youuuuu!:)

      Reply
  2. Mchan

    It’s very nice I’d be interested to know how you glued the pages together as I am making mini albums and there are many techniques ^^

    Reply
    1. worqshop Post author

      hey! I actually joined them all with pieces of washi tape! No glue needed, and they hold very well together!

      Reply
    1. worqshop Post author

      no sam, ale wiesz tu takich luksusów nie ma, że robi się samo a ja soczki popijam, paluchy trzeba pobrudzić czy tak czy siak :)

      Reply
  3. Agi

    o lowe! cudny! Kochana przegapiłam Twoje urodzinki, przez jakiś czas nie było mnie w blogowym świecie i sporo mnie ominęło:(( Przepraszam i przesyłam milion urodzinowych buzioli:*:*:*:*

    Reply

Leave a Reply

