czerwcowe wyzwanie fotograficzne cz4 {June photo challenge part4}

Kochani, witajcie sobotnio! Mam dziś do pokazania ostatnią porcję zdjęć z czerwcowej zabawy fotograficznej! Bardzo fajnie mi się pstrykało ”na temat” i czekam na powtórkę- może w większym gronie?

Hey! Hello on Saturday! I would like to share with you last portion of my June photo challenge photos! It was really fun to play with topics, I’m already looking forward to July edition :) 

>>25.06.2012 W RUCHU
>>25.06.2012 MOVEMENT

>>26.06.2012 GDZIE ROBISZ ZAKUPY
>>26.06.2012 WHERE YOU SHOP

>>27.06.2012 ŁAZIENKA
>>27.06.2012 BATHROOM

>>28.06.2012 NA PÓŁCE
>>28.06.2012 ON THE SHELF

>>29.06.2012 COŚ MIĘKKIEGO
>>29.06.2012 SOMETHING SOFT

>>30.06.2012 PRZYJACIEL
>>30.06.2012 A FRIEND

♥♥♥

I tutaj kończy się czerwcowa przygoda- pierwszy raz udało mi się skompletować miesiąc w zdjęciach i bardzo się z tego cieszę, zwłaszcza, że jednocześnie wypełniałam sobie wakacyjne postanowienie- robić więcej zdjęć :) Są jacyś chętni na zabawę w lipcu? tematy ruszają od jutra i są naprawdę fajne (wg mnie fajniejsze niż czerwcowe!)- szczegóły u Fat Mum Slim

So that’s it for June! I’m happy, I accomplished this month of photos for a first time :) In the meantime I was working on my summer goal- take mor e everyday photos so it’s a double win :) Will you join the challenge in July? I think the topics are really awesome (in my opinion much better than those for June!) you can find detail on fat Mum Slim’s blog.

 

5 thoughts on “czerwcowe wyzwanie fotograficzne cz4 {June photo challenge part4}

  1. Ola

    Z chęcią wezmę udział, mam nadzieję że mi się uda:D I przynajmniej dopełnie wakacyjny cel, ponieważ dzięki tobie stworzyłam swoją listę:)

    Reply

Leave a Reply

