hello summer LO plus nowinki :)

Może już wiecie, może jeszcze nie, ale w art-piaskownicy nastąpiło w ostatnich dniach nieco zmian o których możecie poczytać na piaskownicowym blogu. Z wielką radością przyjęłam zaproszenie dziewczyn do wspólnej zabawy w nowym gronie i mam nadzieję, że uda nam się wspólnymi siłami zachęcać Was do działania i tworzenia! chciałabym dzisiaj pokazać Wam moją pierwszą ”oficjalną” pracę, wykonaną na wyzwanie 12/12.

So, maybe you have already seen it, maybe not, but there has been some changes happening in art-piaskownica– you can read about them here. I was really excited when few weeks ago I received an email with invitation to new DT of this oldest Polish challenge blog! I’m really looking forward to playing together with other girls and I hope we will be able to keep you inspired and motivated to participate in challenges with us! Today I want to show you my first ”official” layout made for new challenge 12/12.

wykorzystałam tu materiały z różnych kolekcji, wielki miks tego co miałam w swoim ścinkowym pudle :) Zdjęcie pochodzi z naszego ”relaksującego” weekendu na początku czerwca :)

I used so many different scraps of papers and pieces from random collections, that it’s hard to name them all:)The photo comes from our relaxing weekend somehow at the beginning of June!

Zajrzyjcie na piaskownicowego bloga, mam nadzieję, że podejmiecie wyzwanie i przyłączycie się do wspólnej zabawy!

So, please hop to art-piaskownica blog and join the fun with us!

Temat relaksu, a ja mam pracy po łokcie, staram się sprężać, obrabiać i końca nie widać :) Na szczęśćie to fajna praca! Trzymajcie kciuki, abym ze wszystkim zdążyła na czas!

so relax is the topic, but in the real life it’s rather opposite- I’m busy like a bee, I’m trying to be fast to manage with everything but the jobs seem to be neverending! Please keep your fingers crossed, it’s busy time for me!

5 thoughts on “hello summer LO plus nowinki :)

  1. Lejdi

    baaardzo gratuluję. pierwsza praca cudowna. zaraz będziesz należała do wszystkich DT :D zresztą nie dziwię się, że masz takie branie :)

    Reply

Leave a Reply

