tydzień w zdjęciach 27 {week in photos 27}

Hej kochani! Jak minął Wasz tydzień? Udało Wam się wszystko zrobić, ze wszystkim zdążyć, wszystkim się nacieszyć? Szczerze mówiąc, tutaj było różnie. Złapał mnie trochę spadek formy- drobne przeziębienie, tydzień, który zaczął się trochę na opak i z lepszymi i gorszymi momentami tak się ciągnął, trochę walka z systemem- było mnie tu mniej duchem. Za to zajęłam się nieco sprawami w kuchni (piekłam chleb, eksperymentowałam z kwaszonymi ogórami!), w domu (wyszorowałam porządnie wszystkie kafelkowe podłogi, zabrałam się za porządki!), poprzesadzałam wszystkie nasze zioła i kwiatki, zaczęłam kilka nowych projektów szydełkowo-drutowych na jesień, spotkałam się z koleżankami, napatrzyłam się na Bosfor i nawdychałam nadmorskiego powietrza i dzisiaj, mam nadzieję, że uda nam się wyjaśnić wszystkie problemowe kwestie z zeszłego tygodnia, a ja po powrocie do domów rzucę się w wir pisania nowych postów, odwiedzania Waszych blogów i ciachania papierów! Życzę Wam pozytywnego startu w nowy tydzień!

Hey! How was your last week? Did you manage to realize all your plans, catch up with everything and be happy about all lilttle things? In here, it was tricky week to be honest. I lost my spirit a bit- a little cold, a week which started a bit upside down and with better and worse moments continued that way, fighting with documents- all of that caused that I was less here. But I catched up in my kitchen (hello therapeutic bread baking and making gherkins!), at home (I brushed all the tiled  floors, on my knees, with a brush- can u imagine;), I did big cleaning and organizing around), I repotted all our herbs and plants, met my friends, started some new knitting and crocheting projects for autumn, rest by the Bosphorus and I hope that as soon as I come home today (after dealing with more unpleasant stuff!) I will just jump straight away to writing new posts, visiting your blogs and cutting new papers! I wish you lots of good energy to start a new week with!

 

2 thoughts on “tydzień w zdjęciach 27 {week in photos 27}

  1. antilight

    Oby Ci się udało z tymi papierami. Ja nienawidzę biurokracji :/ Miałam jej sporo w stanach, potem po powrocie i już mam dosyć na najbliższy rok… A tydzień minął Ci bardzo pożytecznie :))

    Reply

Leave a Reply

