zaczytane strony w letnim albumiku {reading pages in summer mini journal}

Witajcie wtorkowo! Chciałabym Wam pokazać dzisiaj coś bardzo, bardzo szybkiego- kolejny sposób realizacji moich letnich postanowień w mini albumiku. Jednym z moich goli, było przeczytanie conajmniej 4 nowych książek i o tym będzie dzisiejszy wpis. Pomyślałam, że fajnie będzie oznaczać książki gwiazdkami w zależności od tego jak mi się podobały- opracowałam swój własny mini-system.

Hey, hello on Tuesday! I would like to share with you another page of my summer mini journal. As you can see it’s definitely something quick and fun to play along! I really want to read more, so I told myself to read 4 books this summer. Than I was thinking how to journal it and I thought it will be fun to make a system to rate the books I’m reading. I decided to categorize them with stars.

Z lewej strony przykleiłam taga, na którym wypisuję tytuły książek, a z prawej zamierzam przyklejać zaczytane zdjęcia, a pod nimi chowam małe tagi z kilkoma myślami na temat książki i gwiazdkowym oznaczeniem. Proste, szybkie i przyjemne :)

On the left side of spread I added a tag with titles of the books I’ve read. On the right there will be photos of reading and under them I want to tuck little tags with short description of the novel and stars.

W jaki sposób Wy dokumentujecie lato? Udało Wam się przygotować jakieś postanowienia?

How do you document your summer memories and resolutions?

koncept: letni mini album/summer mini journal >> strona1/ page 1

6 thoughts on “zaczytane strony w letnim albumiku {reading pages in summer mini journal}

  1. antilight

    Fajny pomysł :)

    Ja nadal nie dokumentuję niczego :( Jeszce na domiar złego popsuła się pogoda. Postanowień nie spisałam. Taka kicha jakaś totalna. Musze się wziąć za siebie i podążyć Twoim przykładem zorganizowanego życia :)

    Reply
  2. Ewamaison

    skąd Ty czerpiesz kobieto te pomysły ??? Gdzie taka drobinka jak Ty skrywa tyle mądrości ??? szok – pomysł idealny !!! tylko mnie wiciąż brakuje czasu. Pozdrawiam, ewa

    Reply
  3. Enthia

    Bardzo mi się podoba Twój pomysł. :D Mi też przydałoby się coś w tym stylu, bo już się czasem gubię co już czytałam, a co nie. :P

    Reply
  4. Moustache

    wykorzystam twój pomysł jako dziennik przeczytanych ksiązek. poniewaz jest ich dużo to będzie co dokumentować :D

    Reply

Leave a Reply

