LO do Nulkowej mapki {LO for Nula’s sketch}

Hej kochani! Wpadam dziś na mała chwilkę z praca przygotowana w zeszlym tygodniu specjalnie na mapkowe wyzwanie na blogu Nuli. Jeśli macie ochotę zmierzyć się z nia zajrzyjcie na i like grey:)

Hey! I’m stopping here today with a little page made for challenge given by Nula. If you would like to play with her sketch hop over to i like grey blog!

Moja interpretacja powstala na ILSowym papierze, ktory jakos do tej pory uchowal sie przed nożyczkami. Trochę poszalałam z gessem, farba i warstwami. Poza ILSowymi papierami użyłam nieco krepiny, pergamin i tiul, żeby dodać nieco lekkości całej pracy.

I used paper from ILS which has been waiting a while to be cut- no idea why, it’s great one! I got to play with gesso, paint and layers- I love it! Next to ILS papers I used some tissue, parchment paper and tulle to add some lightness and texture to the page.

Jeszcze kilka detali.

And some more details for you!

Życzę Wam cudnego dnia, słonecznego i pozytywnego jak ten żółty papier na pracy!:)

I wish you all great day, full of sunshine and happy thoughts!

5 thoughts on “LO do Nulkowej mapki {LO for Nula’s sketch}

  1. antilight

    Piękna praca :) Nie wiem kiedy mi się znudzi to połączenie szarośći i żółtego ale mam nadzieje, że jeszcze długo zanim to się stanie. Podoba mi się jak wyszłaś bańkami poza ramy zdjęcia :)

    Reply
      1. antilight

        Ojaa! To będzie wspaniałe :))) Nie mogę się doczekać aby zobaczyć chociaż część tego przygotowania i efektów :)

Leave a Reply

